Uitgerekend in januari

Ik heb helaas nog steeds geen uitgerekende datum, maar ben nu ongeveer 12 weken en half januari uitgerekend. De termijnecho is al 2x “mislukt” omdat de baby in een niet meetbare houding lag, maandag poging 3. Wel leuk om de baby zo vaak te zien! 

Hallo Allemaal, 
Gefeliciteerd met alle goede echo's. Wij hebben afgelopen donderdag ons poppetje weer gezien... Wat ongelooflijk was dat met alles erop en eraan. Wij zijn 16 januari uitgerekend.
Weten jullie ook wat een goede anti striae creme is? 

Hallo @firsttimemomtobe !
ik ben ook op 16 jan uitgerekend! Spannend!
ik ga bio oil gebruiken tegen straie. Heb gehoord dat dat helpt. Kan pas in de 2e trimester!
liefs?

Morgen hebben we te termijnecho om 12:20!
De hele week zei ik heel stoer dat ik er niet zenuwachtig voor ben maar juist heel veel zin in heb... maar nu, lig ik weer te spoken in bed, ondanks dat ik er nogsteeds heel veel zin in heb begin ik nu een beetje zenuwachtig te worden.
Voel me een aantal dagen/week erg goed, eigenlijk te goed voor mn idee, wel moe. Natuurlijk fijn dat ik me goed voel, maar dat maakt me ook weer een beetje onzeker... is dat raar??!

Liefs, I ?

De uitslag van de nipt test in binnen en goed! Wat een heerlijk gevoel geeft dat. 
@20-1-2019; hoe was de termijnecho? 

De termijnecho was zooooo leuk! Wat heb ik gehuild van geluk! Ons kleintje was zooo druk aan het bewegen en zwaaide zelfs even! 2 weken geleden was de baby 2,3cm en nu bijna 5cm! 
Armpjes, beentjes, hersentjes en een kloppend hartje mogen zien.
Het moment waarop ik vond dat iedereen t mocht weten, en wat krijg ik een leuke en lieve reacties zeg! 

Heb dit gedichtje gebruikt om te vertellen;
Veilig in mijn buik
Nu al mama’s kind
Ik voel je, ik lach en huil
Er is al zoveel wat ons bindt
Papa is al net zo trots
Hij vindt je ook bijzonder
Je hoort er al zo bij
Je bent ons kleine wonder
Beschermd in mijn buik
Nog maar heel klein en teer 
We houden nu al zoveel van jou
Het word alleen maar meer

Ik moet alleen wel mn naam even aanpassen naar 21 januari hihi!

Liefs, I ?

Wij hebben morgen de termijnecho. Vind het idd ook spannend hoor! Hoop dat alles goed is. Zie ik weer even waarom ik zo ziek ben en waar ik het voor doe...

Terug
Bovenaan