Uitgerekend in januari

Goedemorgen dames,
Even goed nieuws van onze kant. Vanochtend vroeg een gemiste oproep van de verloskundige dus heel even sloeg de stress toe, maar de uitslag van de NIPT is al binnen en alles is goed. Vrouwlief had maandag pas bloedgeprikt dus we verwachtten de uitslag totaal nog niet, maar blijkbaar kan het snel gaan dus. Een hele opluchting in ieder geval. Nu mag het nieuws wereldkundig gemaakt worden! 
De hormonen bij mijn vrouw vallen eerlijk gezegd enorm mee. Ik was er een beetje bang voor omdat meestal bij de gemiddelde romantische komedie voor de zwangerschap er al een doos tissues op tafel moest komen, maar sinds de zwangerschap heb ik er maar 1 keer iets van gemerkt. Helemaal in tranen stond ze met een plant in haar handen - klaar om hem in de vuilnisbak te kieperen omdat er nog steeds geen bloemen in zaten. Gelukkig konden we er 5 minuten later beiden hard om lachen. 

Zooo net terug van de termijn echo. Ohhh wat bijzonder, we konden het zo mooi zien allemaal. Armpjes, beentjes, Neusje, de hersen helften, het hartje natuurlijk.♥️ Wordt zo  blij iedere keer als ik het weer zie. Geluksmomentjes. We zijn 3 dagen opgeschoven, ben 11 weken en 3 dagen en uitgeteld op 15 januari. Mooie timing want mijn man 13 januari jarig en ik 16 januari haha. ? Als iemand me zoekt dan zit ik op mijn roze wolk vanavond hihi. Fijn weekend allemaal ??

Gefeliciteerd kakiwink! 
Wat toevallig papaatje, mijn verloskundige belde vandaag ook en zei dat ds uitslag van de nipt goed was! Had vorige week vrijdag geprikt dus had het nog helemaal niet verwacht ook. Heel erg blij met dit nieuws! 

Wat een fijne berichten weer allemaal! Daar sluit ik graag bij aan ;). Wij hebben gisteren ook een mooie termijnecho gehad met een baby met alles erop en eraan (voor zover ze nu kunnen zien), die zelfs nog even naar ons zwaaide. Ook leuk dat de baby aan het bewegen was af en toe. We hebben nog een paar dagen kado gekregen, waardoor ik nu uitgerekend ben op 7 januari. De eerste was een week te vroeg, dus wordt nog spannend of het wel een januari kindje wordt. Voor de baby zou het wel fijn zijn, want een verjaardag tussen kerst en oud en nieuw lijkt ons toch minder leuk. Waar denk je zo toch allemaal al over na, he ;-).
Gisteren ook bloed laten prikken voor de nipt, dus nu nog twee spannende weekjes. En alvast een babyboek gekocht!
Van hormonen heb ik gelukkig steeds minder last. Maar zal ook wel schelen dat we nu vakantie hebben. Alleen wat prikkelbaarder dan normaal. Bij de eerste is dat de hele zwangerschap gebleven, dus daar hou ik nu ook maar vast rekening mee. Ik heb meer last van mijn lage bloeddruk, dus ben nu vanalles aan het doen om die wat te verhogen zodat ik minder moe, misselijk en zwart voor mijn ogen ben.
Geniet er allemaal van en ik hoop ook snel goed nieuws over de nipt te kunnen delen!

Lijst weer bijgewerkt! Voor de dames die in de lijst staan met de uitgerekende datum maar waar nog niet bij staat het hoeveelste kindje het is zouden jullie dat alsjeblieft even willen laten weten, dan kan ik dat er ook bij zetten.
MCCK 2de 5 Juni (hartje klopt) 27 Juni (tweede echo) 14 Januari
Lotjeoudersvannu 11 Juni (hartje klopt) 27 Juni (tweede echo) 22 Januari  
Stephenie 1ste 28 Juni
SerenD 1ste 3 Juli
Naatjuhh 3de 3 Juli 26 Januari
Tinatjuh 2de 12 Juni (hartje klopt) 3 Juli (tweede echo) 19 Januari
Joycejehaas 2de 12 Juni (kloppend hartje) 5 Juli (tweede echo) 23 Januari
annemariella (hartje klopt) 5 Juli (tweede echo) 
KirstenTT 5 Juni (hartje klopt) 5 Juli (tweede echo) 17 Januari
xPatricia 1ste 5 Juni (hartje klopt) 5 Juli (tweede echo) 19 Januari

MikB 1ste 25 Mei (hartje klopt) 2 januari
Waitingfornrtwo 2de 29 Mei (hartje klopt) 10 Januari
Avpk 28 Mei (hartje klopt) 7 Januari
Gebruiker10078306 31 Mei (hartje klopt) 17 Januari 
CurvyGirl 1ste 5 Juni 14 Januari
BijnaamSab 1ste 5 Juni (hartje klopt) 3 Januari
Superjuffie 2de (hartje klopt) 5 Juni 
TwoKNineteenBby 6 Juni (hartje klopt) 8 Janurai
xMILA 6 Juni (hartje klopt) 16 Januari
Ctl 31 Mei (hartje klopt) 12 Januari
Schaappiej 2de 12 Juni (hartje klopt) 22 Januari
Baloetje 1ste 12 Juni (hartje klopt) 24 janurai
20Januari2019 18 Juni (hartje klopt)
FleurtjeRoos (hartje klopt)
MissBo 2de 21 Juni (hartje klopt)

LibbyLove 7 Januari
Abena H 2de 7 Januari
BlauweVlinder 9 Januari
Mots 1ste 9 Janurai
Gebruiker10077600 10 Januari
Sassooo 13 Januari
NiRoFlo 2de 13 Januari
Papaatje 1ste 14 Januari
Poortje 15 Januari
KakiWink 1ste 15 Januari
Rozenblaadje 16 Januari
Wereldwondertje 2de 20 Janurai
Natassiee 20 januari

Ik heb afgelopen donderdag zelf ook de termijnecho gehad en alles was goed met de kleine!!! Hartje ook weer mooi gehoord! Vond wel dat hij of zij erg stil bleef liggen, dus toen ik dat zei tegen de vk begon de kleine meteen te bewegen haha, is dan toch een gerust stelling! Ging er vanuit dat ik 11 weken was, maar ik bleek al wat dagen verder te zijn, dus uitgerekende datum staat nu op 13 Januari. Ons dochtertje is van 15 Januari, dus gaat spannend worden! Overigens hebben wij niet voor de nipt gekozen, omdat we ook bij ons dochtertje geen onderzoeken hebben laten doen. Verder ben ik best chago, moe en ook nog altijd misselijk. Iemand schreef hier over jeuk en dat heb ik inderdaad ook al soms. Mijn vriend en ik denken ook al een buikje te kunnen zien, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat wij het weten. Als ik erg moe ben krijg ik ook erg rusteloze benen, herkent iemand dat? Inmiddels hebben wij ons dochtertje verteld dat er een babytje in mama's buik groeit en ze is helemaal blij! Nu mag iedereen het weten!    

Ik was vandaag helemaal niet zo misselijk! Woooooow ik ben zo blij!
Nu maar hopen dat het niet gewoon eenmalig een goede dag was, wat zou ik onwijs blij zijn om van die ellendige beroerde dagen af te zijn zeg

Wat leuk allemaal weer reacties!
leuk om alle reacties te lezen en de goede uitslagen van de NIPT testen! Ik hoop dat wij ook snel een goede uitslag mogen krijgen... 
ik was gisteren zo beroerd... bleeeeeeh!! Moest nog overgeven bij een client... schaam! Komt denk ik echt omdat we op de piek van hcg zitten.
wereldwondertje gefeliciteerd met jullie huwelijk!! 

Terug
Bovenaan