Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

Hallo allemaal,

Ook ik wil me graag bij jullie voegen.
Ben zwanger van ons 3e kindje. en uitgerekend op 14 juli.

Voel me erg zwanger: Ben vreselijk misselijk, zere borsten en heb het continue koud. Ook voel ik me zo lekker dromerig, kan mijn hoofd nergens goed bijhouden.
Zou erg blij zijn als de eerste 13 wkn om zijn, dan ben ik tenminste niet meer zo misselijk (tenminste bij de eerste 2 kids niet)

Jassmijn

hallo allemaal
proficiat met jullie zwangerschap.
ik ben ook zwanger en uit gerekend in juli.
ik weet niet presies hoe er ik ben.
ergens tussen de 5 weken en 7 weken en 2 dagen.
mijn cyclus is erg onregelmatig.
dit is mijn tweede kindje.
we houden het nog effe geheim daarom ben ik nu nog wat vaag. er zijn meerdere mensen op het forum actief die mij kennen.
daarom ook een andere naam.
rond de kerst maak ik me bekend.
groeten petra

quote: juli 08 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-11-2008 11:28:31'));

hallo allemaal
proficiat met jullie zwangerschap.
ik ben ook zwanger en uit gerekend in juli.
ik weet niet presies hoe er ik ben.
ergens tussen de 5 weken en 7 weken en 2 dagen.
mijn cyclus is erg onregelmatig.
dit is mijn tweede kindje.
we houden het nog effe geheim daarom ben ik nu nog wat vaag. er zijn meerdere mensen op het forum actief die mij kennen.
daarom ook een andere naam.
rond de kerst maak ik me bekend.
groeten juli 08

Hoi Iedereen.
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap,
Mijn naam is Sandra en ik weet sinds 31 oktober dat ik zwanger ben, ik ga ervanuit 5 juli uitgerekend te zijn,
En hoop ook zeker dat dit kindje wel tot deze datum wil blijven zitten, (mijn eerste was 6.2 weken te vroeg)
Mijn zoontje is nu 6 maanden, dus de 2e komt er snel achteraan.
Ik heb erg veel last van moeheid en hoofdpijn, en zo af en toe last van een vlaag van misselijkheid.
Vandaag moet ik naar de verloskundige voor een intake en krijg dan ook te horen waneer ik de 12 weken echo heb,
groetjes Sandra

Nou Esther dat is inderdaad spannend zeg.
Geloof dat ik ook gek zou worden.

Nou hier gaan de klachten langszaam komen.
Iedere avond op de bank om half 9 al slapen.
En begint nu 's morgens ook al een beetje misselijk te worden.
Had het bij mijn dochter ook heel erg erg, de eerste 3 maanden.
Ben de afgelopen ook erg verkouden geweest dus kon voor de familie mooi de schijn ophouden dat het daardoor kwam.
Heb het van de week tegen mijn zus gezegd.
Voor de rest weer niemand het nog.
Maandag naar de gyn, als alles dan goed is misschien tegen de ouders zeggen.
Gelukkig mag ik al om half 9, anders zit heel de dag inspanning.
Ben nu echt aan het aftellen.

Nou meiden sterkte met alles.

Hai allemaal,

Allereerst allemaal gefelicteerd met jullie zwangerschap!! En jippie... ook wij zijn zwanger en uitgerekend in juli 2009 (16 juli).
Het is voor ons de eerste en we zitten nog steeds ergens hoog op een grote roze wolk te genieten van dit bijzonders! Morgen ben ik 6 weken en vooralsnog gaat alles prima!

Leuk om met jullie mee te lezen en te volgen hoe deze zwangerschap zal gaan verlopen

Hallo gelukkige aanstaande moeders,

Van harte gefeliciteerd!!!

Sinds 2 weken zweef ik met jullie mee op de roze wolk, 14 juli ben ik uitgerekend van ons eerste kindje. Ik ben 27 jaar en woon in Groningen. Tot vorige week merkte ik weining behalve alleen af en toe krampen en ik heb al een meegroeibh moeten kopen omdat ik al een cup omhoog ben gegaan (van E naar F en ze voelen ontzettend zwaar..)
Sinds deze week toch wel behoorlijk misselijk maar ach, je moet er wat voor over hebben  15 december de eerste echo, kan niet wachten!!! Ik vind het zo gezellig al die reacties te lezen, vooral zo doorgaan  

hoi allemaal,

Ik heb hier soms meegelezen maar nooit iets gepost nog.
Ik ben dan ook net zwanger, ik zou nu 7,5 weken zijn
maar maandag bij de verloskundige leek het niet goed.....
De groei van ons ukkie zou zijn gestopt rond week 5 (is gewoon veel
te klein) en er was geen hartje...
De vk noemde 2 opties: of wachten op mn miskraam, of een curretage.
Ik heb er natuurlijk heel veel over nagedacht en ik kan het niet aan om te blijven wachten.. dat vreet aan me. Je weet dan dat er nog iets rottigs komt, maar wanneer??? en het idee van een dood vruchtje nu nog in me, staat me zo tegen. Voor mn gevoel kan ik weer beter verder als het letterlijk eruit is.......
Dus curretage? Tja. Ook geen pretje maar je moet wat.
Ik wil nog een paar dagen wachten en dan denk ik dat ik de vk weer ga bellen....

Is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?
Is het soms ook nog goedgekomen bij iemand? (opeens sinds vandaag heb ik weer hoop.. stom he.. terwijl ik me allang niet meer zwanger voel, alle kwaaltjes zijn weg en het is gewoon te klein, de embryo, maar het is het verzetten ertegen denk ik)
Alle reacties zijn welkom, want ik weet het ff niet meer

Terug
Bovenaan