Uitgerekend in JULI 2009!!!!!!

Naam
Leeftijd
hoeveelste kindje
ronde
Uitgerekend op

Stephanie
22
2e

1 juli

Lilly
25
2e

1 juli

Lientje81

2e
2e
3 juli

Sannie
33
3e
3e
3 juli

Julimam09
25
2e
1e
3 juli

Sproet
35
3e

4 juli

Emma
38
4e

5 juli

Supafly21
21

5 juli

Claudia

2e
1e
6 juli

Alicia
19
1e
2e
6 juli

April

2e

7 juli

Pukkie 1979
28
2e
19
7 juli

Roos
31
4e

7 juli

Jo
28
1e
2e
7 juli

Sharine
31
3e
2e
9 juli

Mayka
25
1e

9 juli

Liesjew        
27
2e

9 juli

Liss
24
1e
5e
10 juli

ps: dat jullie allemaal zo vroeg de verloskundige bellen, je kan er vaak toch pas met 8 weken terecht

hoi iedereen ik had een vraagje ik heb dus een zoondje van bijna 2 en toen ik van hem zwanger was was ik in het begin heel erg miselijk maar nu heb ik helemaal nergens last van dat vind ik raar hebben meer mensen dit of moet ik nog gewoon miselijk worden

gr stephanie

Hallo dames,

Ik probeer nou al 2 dagen de lijst helemaal bij te werken maar ik heb de hele tijd ruzie met het forum. Als ik de lijst gecopieerd heb kan ik wel een rij toevoegen maar er vervolgens niks in typen. Ook zie ik telkens geen onderwerpen bij de topics, grrrr

Mischien is er iemand anders die de lijst wel bijgewerkt krijgt?

Stephanie; ik heb hetzelfde ik had bij mijn vorige zwangerschappen enorm veel last van pijnlijke borsten en nu eigenlijk bijna niet. Ik heb het vandaag aan de vk gevraagd en zij gaf aan dat geen zwangerschap hetzelfde is en dat dat dus niets hoeft te betekenen. Ze gaf ook wel aan dat het nog heel pril is allemaal en dat er nog een hoop mis kan gaan...

Kortom het enige dat je kan doen is afwachten...

Ik heb trouwens mijn eerste afspraak op 20 november dat is dan de intake (ongeveer met 8 weken) en dan krijg ik een verwijzing voor de echo! Joepie!

Groetjes Sannie

hoi hoi , Het word steeds drukker hier!
Ik vind het allemaal super spannend. Bij onze verloskundige krijg je de eerste echo rond 8 weken. Ik heb hem maandag 24 november...kan nu al niet meer wachten!. Verder heb ik last van me darmen en gevoelige tepels, heel zelden misselijk... en hele erge zin in hotdogs van de ikea!Maar me moeder vertelde me omdat ik best klein en dun ben (1.60 en 45 kg.) Dat me buikje heel snel zichtbaar gaat worden.. klopt dat?? Groetjes Alicia

oh trouwens... silvia.. Ik kom ook uit venlo en zelfde datum de eerste echo! wst toevallig he! welke verloskundige heb jij ? ik die van de driedecembersingle xxx alicia

Ook ik mag me hier aansluiten,
heerlijk pril nog allemaal.
Ben nu ongeveer 5 weken in verwachting
van onze tweede.
Onze oudste is van half jan.2007
Half juli ongeveer verwachten we onze tweede spruit.
Heerlijk! Zit nu al op de roze wolk van het zwanger zijn hahah

Ik krijg mijn eerste echo pas na 10 weken, was standaard bij hun, maar dat is erg laat als ik dat hier zo lees. Nog 6 weken wachten..
Ik heb ook niet zo veel last van zwangerschapskwaaltjes, soms wat steekjes in de buik, vooral 's avonds en pijnlijke tepels. Gelukkig nog niet misselijk.

Hoi allemaal,
Gelukkig lees ik dat meer meiden amper zwangerschapsverschijnselen of -klachten hebben. Ik was de eerste week echt niet lekker, hele stekende borsten, hoofdpijn en koud. Nu is dat veel minder en voel ik me eigenlijk  prima. Ik begon me zorgen te maken en verwachtte al een miskraam, maar ik moet misschien niet te negatief denken.

Alicia, bij de eerste groeit je buik niet zo hard omdat je buikspieren dan nog erg stevig zijn. Bij mijn eerste kon je met 20 weken pas zien dat ik zwanger was. Daarvoor waren er alleen wat vetkussentjes bij gekomen, iets dikkere heupen en billen (en borsten).

Ik heb met 8 weken de afspraak bij de vk en pas bij 12 weken de echo, nog meer geduld dus. Als ik met 8 weken nog steeds onzeker ben en zo weinig voel ga ik wel vragen om een eerdere echo.
Groeten, Emma

Terug
Bovenaan