Uitgerekend in juli 2017!

Hallo allemaal

Volgens de huisartsassistente ben ik rond 20 juli 2017  uitgerekend.

Het is onze eerste zwangerschap. Net de verloskundige gebeld en we hebben pas 5 januari de eerste afspraak/echo. Zelf vind ik dit erg laat. Klopt dat.

Verder heb ik vooral last van trage darmen en ook pijnlijke darmen. En soms last van misselijkheid, gevoelige borsten, huilbuien en moeheid maar dit wisselt van dag tot dag.

Graag wil ik ook in contact komen met vrouwen die ook van de eerste in verwachting zijn en die rond Gouda/ Utrecht wonen.

Wat leuk Michelle, gefeliciteerd!

Ik ben ook op 20 juli uitgerekend. Mijn eerste echo stond gepland op 27 december. Maar dit heb ik gelukkig op kunnen schuiven naar 20 december. We willen het namelijk graag met de kerst vertellen. En dat doen we graag pas als we zeker weten dat het goed zit. Op onze vk praktijk doen ze de eerste echo pas met 10 weken en echt niet eerder tenzij het medisch noodzakelijk is. Dus ja, 5 januari is wel echt heel laat! Waarschijnlijk ivm de feestdagen?

Ik woon helaas niet in de buurt. (omgeving Leiden)

Hallo dames,

Wat leuk dat jullie allemaal zijn uitgerekend in juli. Van harte gefeliciteerd!

Ik ben volgens mijn eigen berekening 10 juli 2017 uitgerekend. Dit is onze tweede zwangerschap, we hebben nog een lief, ondeugend dochtertje van 18 maanden. Morgen hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige, dus erg spannend weer.

Hoe zit het verder met jullie eetlust? Ik heb erg veel moeite om iets te eten. Hebben jullie dat ook? Op het werk hangt de hele tijd een eet lucht en die kan ik echt niet verdragen met alle gevolgen...

Hello! Er is een geheime groep op fb

als je mij toevoegt op fb voeg ik jullie toe! Allemaal mama's uitgerekend in juli

danielle de Niet

foto van mij met een herder

Gefeliciteerd allemaal!

Ook ik ben uitgerekend in juli 2017 van mijn eerste kindje. Volgens mijn eigen berekening de 25ste. Morgen de verloskundige bellen! Spannend allemaal!

VicHune, jij ook gefeliciteerd. Volgens mijn eigen berekening ben ik ook de 25e uitgerekend, maar volgens die van de verloskundige voorlopig de 27e (afhankelijk van de echo).

Hebben jullie dat ook dat de zwangerschapskwaaltjes nu langzaam beginnen op te spelen? De moeheid neemt bij mij toe en ook een weeïg /misselijkheidgevoel wordt erger. Nog 4 weken werken en dan heerlijk een week vrij. Kan niet wachten haha...

@ gebruiker682326

het lijkt mij ook wel leuk om een whatsapp groep op te richten !! nog meer mama's die dit leuk vinden?

Terug
Bovenaan