Uitgerekend in juli 2017!

Hoi allemaal,

Ik ben 3 juli uitgerekend en we hebben gister de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen. Het is ons eerste kindje dus was zo spannend dat ik dacht dat ik van het bed af zou vallen :)

Alleen nu wil ik het mijn moeder gaan vertellen alleen vind dat heel spannend. We hebben nogal een turbulente tijd achter de rug. Mijn vader is overleden bij een bedrijfsongeval en in mei ben ik getrouwd en nu net verhuist. Dus mijn moeder zegt steeds dat we eerst samen moeten genieten. Maar we wilde dit heel graag en ik ben 32.

Dus ik heb veel stress voor haar reactie. Hebben jullie tips hoe het te vertellen?

Verder voel ik me zwaar ellendig. Normaal zeur ik niet snel maar nu erg misselijk en doodmoe en hoofdpijn.

Iedereen een fijne zwangerschap.

Goed te lezen dat het met iedereen goed gaat. Daantje, super dat de echo goed was en je zelfs het hartje hebt zien kloppen. Hoop echt dat wij dat in december ook gaan zien en niet dat de verloskundige moet blijven zoeken....

Daantje, het lijkt me wel heftig als je zwanger bent en je vader is kortgeleden overleden. Dit is toch een van de dingen die je met ouders wilt delen. En je moeder zal vast super trots zijn. Wordt dit haar eerste kleinkind? 32 is een mooie leeftijd toch?

Vwb symptomen. Ik merk dat mijn borsten steeds steviger worden en gevoelig zijn (mooie bijkomstigheid nadat ik de nodige kilo's ben afgevallen en ze niet meer zo stevig waren hahaha), mijn buik zet iets meer op aan het eind van de dag en nadat ik gegeten heb en ik merk dat ik moeier word. Het ongesteldheidsgevoel heb ik de afgelopen dagen niet meer gehad.

<p style="text-align: right;">Hoi allemaal, leuk om zo van iedereen een stukje te lezen!!! Ook ik ben zwanger en vanmorgen hebben we een vroege echo gehad en hebben we het hartje zien kloppen! Jeetje wat was dat bijzonder zeg!!! Ik ben nu 7+2, volgens de vk zag het er mooi uit! Het vruchtzakje was mooi rond, de groei was keurig (mijn eigen berekening was 7+1) en het hartje klopte heel goed, regelmatig en snel! Zo super gaaf! Ik kreeg de echo omdat ik heel beroerd ben maar het mijn ouders en schoonouders pas wilde vertellen als ik zeker wist dat het hartje klopte.. dit omdat ik door mijn werk altijd de negatieve verhalen te horen krijg en minder vaak de positieve.. heel lief van de vk en ze stelde me vandaag ook helemaal gerudt!! Hoewel je natuurlijk nooit garantie hebt maar toch.. :) ik wou dat ik nu nog iets minder beroerd was, ik kan met goed fatsoen niet fulltime werken, hoe doen jullie dat??  En daantje, geen stress hebben!! Je moeder vindt het vast geweldig!! Succes!!</p>
<p style="text-align: right;"></p>
<p style="text-align: right;">groetjes. Reintjuh</p>

Oooh wat fijn al die verhalen. Dat ik niet de enige ben die zich zorgen maakt. Iedereen gefeliciteerd!!!! Hier 5 weken en 4 dagen zwanger (denk ik) dus 21 juli uitgerekend en 14 dec de eerste echo! Ook moet ik mijn buikje sinds gisteren ook echt al een beetje verbergen. Groei erg snel van ons eerste kindje. Of misschien wel 2. Mijn zus heeft ook een 2ling dus zit wel in de familie. Dus ben bang dat mensen het eerder gaan zien dan dat we het kunnen vertellen. Inderdaad ook menstuatie pijn. En helemaal als ik stil zit of in bed lig. Zere tepels en heel af en toe ff heel warm en beroerd maar das niet vaak gelukkig!

Hoi meiden,

Vandaag na een bloeding van gisteravond een vroege echo gehad.....

waar de bloeding vandaan kwam kon ze niet verklaren maar er klopte duidelijk 2! Hartjes! Omg! We krijgen een twins!

We zijn in complete shock !

Waardertje wat gaaf! Dat zouden wij ook heel graag willen. Zit het bij jullie in de familie? Kan me voorstellen dat je wel even in shock bent. Is het jullie 1e zwangerschap?

Reintjuh, super fijn voor jullie dat jullie het hartje hebben zien kloppen.

Gelukkig tot nu toe op dit forum alleen nog maar positieve verhalen. Hopelijk blijft dat zo tot eind juli en dan beginnen we gewoon een nieuw forum. Je moet toch wat tijdens de slapeloze nachten die we dan hebben, hahahaha....

Wat fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat! En daar gaan we dan ook maar vanuit dat het goed blijft gaan!

Inmiddels zijn enkele symptomen weer terug. Af en toe menstruatieachtige krampjes.. en iets nieuws: Kokhalzen! De hele dag door, op bepaalde momenten, gewoon uit het niks kokhalzen! Erg charmant ook! En af en toe een zeurderige pijn aan de rechterflank. Maar ja!

Nu afwachten en aftellen naar de eerste echo! Spannend....

Hallo,

ik ben ongeveer eind Juli uitgerekend, en heb mijn eerste echo 19 december bij de verloskundige. Nog behoorlijk pril dus. Het is mijn tweede zwangerschap, we hebben een zoontje van bijna 13 maand. Was al wat vermoeid door al weken onderbroken nachten wegens meerdere doorkomende tandjes bij zoonlief. die vermoeidheid word nu dus iets meer. verder wat misselijk en een soort "band" over mijn buik. Dit had ik bij de eerste ook.

Terug
Bovenaan