Uitgerekend in juli 2017!

JC86 - wat mooi!!! En dat het goed gaat ook natuurlijk.

Melissa - wat laat zeg! Ik krijg de echo bij 8 weken. Zal zeker effe bellen of eerder kan.

Sanne - Moeheid een klein beetje maar ben beetje druk de laatste tijd. Mijn tepels doen echt wel pijn! Slaap zelfs met een extra kussen onder mijn borsten. Donderdag komt bij mij moeders voor moeders langs.

Ik wil tzt kijken bij Facebook groep nu vind ik het een beetje te vroeg. Forum tikt trouwens prima via de app!

Hoi hoi,

hier ook uitgerekend in juli, 15 juli. Ik had ook groep aangemaakt maar had deze niet gezien:).

vanmiddag voor het eerst weer bij verloskundige geweest. Eerste echo 17 december, nog even wachten dus. Nu 7+2 zwanger.

hier zijn ook behoorlijk wat kwaaltjes aanwezig, die misselijkheid is wel het minst leuk. Bij mijn zoon had ik daar helemaal geen last van.

Ik weet niet of het handig is om een WhatsApp groep op te richten. Dan moet je namelijk telefoonnummers uitwisselen. Iedereen ziet dat dan.

Je kan ook gebruik maken van een andere app waarmee je alleen je gebruikersnaam deelt. Dat is meer privé.

Er is trouwens ook een geheime groep op fb

mamas juli 2017 heet die...

er zijn er meer hier die je kan toevoegen en dan voegen we jou toe... mij onder andere!

Terug
Bovenaan