Uitgerekend in juli 2017!

Hoi!

Ik ben bijna 6 weken zwanger en 21 juli uitgerekend. Tenminste  volgens mijn agenda. Over twee weken hebben we de eerste echo. Spannend!

Liefs marjolein

Wat spannend meer mensen op 21 juli!!

Mij ben morgen volgens mijn berekeningen morgen 6 weken :) Gisteren nog een test gedaan en nog steeds zwanger.

En wooooooow allemaal kloppende hartjes!!! En zelfs meerdere in 1 buik.

Super gaaf!

Nog twee weken in de wacht hier. Vandaag weer zere tepels.

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen! En dat we straks allemaal mama's mogen zijn in juli.  Ik ben als het goed is 4 juli uitgerekend volgens de VK dus nu zon 8 weken zwanger.  Een whatsappgroep of Facebook vind ik altijd leuk!! Heeft iemand dit al georganiseerd ?! Liefs

Hoi iedereen,
Heb met veel plezier jullie verhalen teruggelezen! Na nu een week met m'n vriend in een soort bubbel te hebben geleefd wel fijn om het er even over te kunnen hebben.

Uitgerekend op 23 juli, 14e december eerste echo.
Hebben jullie al mensen in de omgeving ingelicht?

Hallo :)

ik ben uitgerekend op 7-7-2017 :)

leuke datum hihi

afgelooen maandag eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien zo geweldig! Dan is het ineens weg veel angst is weg het groeit goed.

over 2 weken 2de echo :) heb er zoveel zin in

Wat een veel mensen in juli! Ook ik ben uitgerekend in juli (19 e volgend mijn eigen berekening). Ik krijg volgende week vrijdag een echo om te kijken of alles goed is aangezien ik blaasontsteking heb en dit bij mijn eerste overgeslagen was in nierbekkenontsteking (halve zwangerschap in het ziekenhuis gelegen). Ze verwachten dat alles goed komt maar om mij gerust te stellen krijg ik toch een echo van de vk (gelukkig!)

qua symptomen valt het gelukkig erg mee, wat gespannen borsten, wel erg moe en als ik lig wat maagzuur. Maar in vergelijking met de eerste mag ik niet klagen!

Terug
Bovenaan