Uitgerekend in juli 2017!

Hee meiden!

ik had in de andere groep al het 1 en ander verteld hier dan nog een keer.

ik krijg morgen een echo ben dan precies 7 weken zoals ze de echo met 5 weken zag. Dacht toen zelf al verder te zijn. Doe deze echo's bij een kennis. Hoop morgen dus een hartje te zien kloppen!!

dit is ons 1e kindje. Ben op dit moment sinds een paar dagen vanaf smiddags steeds misselijk. Hoop dat dat minder wordt maar misschien deels ook door spanning voor morgen.

Danielle ik heb jou toegevoegd op fb ivm de groep daar.

Xxx

LadyMaria hoeveel weken denk jezelf nu te zijn? Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap moet je toch zien / voelen?

Wanneer heb je weer een echo?

In juli dacht ik 8 weken zwanger te zijn en op de echo zagen ze wel een vruchtzakje maar bij de 1e echo geen vruchtje. Een week later wel een aanmaak maar veel te weinig. Waarschijnlijk is de groei met 5-6 weken gestopt. Maar ze kon wel iets zien. Daarom vind ik het vreemd dat ze bij jou helemaal niks kon zien.

Ik hoop voor je dat je minder ver bent dan gedacht. Voel je je wel zwanger? Als ik naar mezelf kijk voel ik me nu totaal anders dan de vorige keer. Al juich ik nog niet te vroeg, want volgende week hebben wij de echo.

Succes!

Goedemorgen allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Fijn om alle verhalen/ervaringen te kunnen lezen en delen.

Volgens mij eigen berekeningen ben ik rond 24 juli uitgerekend. Volgende week donderdag mijn aller eerste echo en horen we hopelijk dat alles goed zit en de "echte" datum.

Vinden jullie het ook allemaal zo spannend?

Liefs,

Sharonne

Hallo allemaal..

Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen, mijn naam is Aleyna en ik ben 1 juli uitgerekend. Normaal zit ik nooit op zulke forums maar deze spreekt me wel heel erg aan natuurlijk

Terug
Bovenaan