Uitgerekend in juli 2017!

Hoi hoi,

ik heb afgelopen zaterdag termijnecho gehad en dit leek goed. De uitgerekende datum is nu 17 juli. Vervolgens hele dag langs beide gezinnen om het nieuws te vertellen. Iedereen was erg verrast en blij.

30-12 moet ik weer naar de verloskundige.

morgen vertel ik het mijn collega's.

Mijn misselijkheid gaat redelijk. Heb vooral last van luie darmen en kortademigheid bij inspanning.

Goedemiddag,

Allereerst iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Graag voeg ik me ook bij jullie.

Wij hebben 12 november getest en zijn 20 juli 2017 uitgerekend! Vorige week voor het eerste naar de vk geweest voor een gewone echo (geen termijn, dus zelf betalen, maar dat hadden we er érg graag voor over). Op basis van die echo dachten ze dat we al verder waren. Omdat wij gekozen hebben voor de combinatietest, hebben we vandaag bloedafname en weer een echo gehad, daar bleek dat onze eigen berekening klopt en dat we dus nu bijna 10 weken zijn. Begin van het jaar hebben we de tweede afspraak voor de combinatietest. Spannend, maar ik heb vertrouwen dat het goed zit.

Heeft iemand van jullie ook voor de combinatietest gekozen?

Hoi dames,

6 juli 2017, ben vandaag precies 12 weken zwanger.

Gister een combinatie test gehad met een prachtige echo! Hier hebben we zelf voor gekozen.

Dit weekend kerst vieren en het gaan vertellen aan lieve vrienden en kennissen, spannende tijd met een feestelijk bericht.

Verder alles goed, moe geweest maar gelukkig geen andere kwaaltjes.

Fijn dat het met iedereen nog goed gaat! Wij krijgen morgen de termijnecho. Leuk om de kleine uk weer te zien (al blijft het spannend of het hartje nog klopt). Met de echo van vorige week zou ik 22 juli uitgerekend zijn, ben benieuwd of dat morgen met de termijnecho overeen komt.

En waarschijnlijk over 2 weken de combinatietest.

Met kerst de opa en oma's vertellen. Een mooier cadeau kunnen we ze niet geven ;-).

Zonnebloem hoe was jouw termijnecho?

Hallo mama's hoe gaat het met jullie? Wanneer mogen jullie weer naar de verloskundige/gynaecoloog? Hebben jullie nog veel last van kwaaltjes? Ik ga het a.s. maandag op mijn werk vertellen dit omdat het al goed zichtbaar is;) ondanks nog maar 11 weken (3e zwangerschap) Voor de schoonouders moeten we nog wat verzinnen nog iemand leuke ideeën? Ik denk dat die niet zo enthousiast zullen gaan reageren;) Hebben jullie veel leuke reacties gehad?

Wat mooi Lutsmantsje. Hoe ver ben je nu?

Wij hebben het de oma's en opa met kerst verteld. Een mooier cadeau konden we ze niet geven. Wij hadden een dubbel fotolijstje gekocht met aan de ene kant een foto van ons samen en aan de andere kant de echofoto met een gedichtje.

De termijnecho was goed en vandaag ben ik precies 11 weken. 9 januari de combinatietest waarvoor ik vorige week al bloed heb geprikt. Hopelijk snel een goede uitslag. Vind het toch wel spannend. Heb me ook voorgenomen dat als die test goed is, ik nog een 16-wekenecho wil. Ter kleine voorbereiding op de 20-wekenecho. 31 januari weer voor controle bij de verloskundige.

Melanie, hebben jullie de uitslag al van de test? En Zonnebloem, gaan jullie de test nog doen?

Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst!

Terug
Bovenaan