Uitgerekend in juli 2017!

Hallo allemaal,

<span style="line-height: 1.5;">Allereerst Gefeliciteerd iedereen,</span>

Ik ben nu 9wkn 1dg en heb me eerste echo al gehad. Daar was gelukkig het hartje goed te zien en alles was goed.

Nu 21 dec me tweede echo en toch ben ik nog steeds zenuwachtig of alles nog goed is (2 jaar geleden miskraam gehad bij 11 weken).

Hebben nog meer zo last van de zenuwen?

Kan iemand mij ook toevoegen aan de geheime fbgroep

Groetjes,

Mallory Gilbert

Dames

gefeliciteerd allemaal! Een korte intro, ik ben uitgerekend op 24 juli van ons eerste kindje samen! Mijn man heeft al 2 kindjes dus dit wordt de 3e in ons gezin!

2 weken geleden heb ik al een eerste echo gehad bij de gynaecoloog en met kloppend hartje! Afgelopen zomer had ik dit ook maar helaas is dit toch niet goed gegaan (echt domme pech volgens de gynaecoloog) dus we zijn nog voorzichtig heeeeeeel erg blij! Over 10 dagen heb ik al de termijn echo, dus spannend! Dan krijgen we ook alle info over de onderzoeken die we kunnen doen, maar jeetje dat vind ik lastig hoor! Verder ben ik echt zwanger met alle kwaaltjes erbij, hele dag misselijk met spugen erbij sinds gisteren, zere maar mooie grote borsten, moe, emotioneel ietwat instabiel volgens mijn man :) en beetje chagrijnig. Ik las wat over een fb groep, hoe kom ik daar??? :)) ben benieuwd van alles te lezen!

Groetjes

Hoi hoi,

nog dames die een echo hebben gehad?

ik heb zaterdag de eerste echo, termijnecho. Ik ben zo benieuwd en kan niet wachten. Ook weten we dan hoe het er uit ziet en kunnen we daarna ons naasten het vertellen. Ik ga er van uit dat alles goed is maar blijft wel erg spannend.

Gisteren is mijn studentgenootje er achter gekomen dat ik zwanger ben. Ze vroeg het een op een en kon mijn lachen niet inhouden. Ze vertelde dat ik gelijk twinkeling in mijn ogen had:).

Hoe Gaat het met de kwaaltjes?? Bij mij is de misselijkheid nog steeds wisselend.

Hallo allemaal

ik heb gisteren de 1e echo gehad en ben nu super blij want er was een kloppend hartje te zien. 28 juli ben ik uitgerekend. Nu kan ik het pas echt geloven nu ik het heb gezien. In de wachtruimte van de VK hebben we de namen besproken dus daar zijn we ook klaar mee. Vorige week ben ik ten huwelijk gevragen en nu gaan we het dit weekend aan onze familie vertellen en maandag op het werk. Zit nu vol zenuwen.

Hallo mamas ik zou me er graag bijvoegen. Wij kwamen er 2 dagen voor sinterklaas achter dat ik zwanger ben van onze derde. Dit was een wens maar de jongste is net 10 maanden dat was wel heel kort. We zijn vooral heel dankbaar;) vorige week ben ik met de misselijkheid in het zkh beland, zou woensdag 1e echo hebben maar die hebben ze in het zkh gemaakt. Vermoedelijk ben ik 23 juli uitgerekend. Woensdag mag ik voor vervolg echo naar het zkh. Hoe gaat het met jullie?

hoi hoi mama's

Graag wil ik me bij jullie toevoegen :).
15 november een zwangerschapstest gedaan en deze gaf positief aan, maar omdat we zolang bezig zijn geweest volgende dag nog eens 3 testen gedaan haha.

afgelopen donderdag eerste echo gehad ( 8weken). hartje  klopt al mooi en de lengte is precies goed.
Mijn uitgerekende datum is 25 juli.

Qua kwaaltjes heb ik alleen last van pijnlijke borsten, soms wat krampen, soms wat bandenpijn, maar vooral erg moe.

liefs

Goed te lezen dat het met iedereen goed gaat. Heftig Wonderbaby dat je voor misselijkheid naar het ziekenhuis moest. Hoe gaat het nu met je? Heb je medicatie gekregen?

Afgelopen vrijdag de 8-weken echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien en ben waarschijnlijk iets verder. As vrijdag de Termijnecho en daarna wordt de combinatietest ingepland. Zijn jullie die ook van plan om te doen?

Het beeld van de echo en het idee dat dat in mijn buik zit, dat besef heb ik nog niet. Gelukkig valt het met de kwalen ook mee.

De verloskundige zei ook dat zodra je een kloppend hartje gezien hebt, de kans op een miskraam verkleind wordt naar minder dan 5%. Ook erg fijn om te weten. Al blijft het spannend.

@Sanne1979 het buikvirus ging heel erg rond de mensen in onze omgeving spuugde een dag en waren er weer. Mijn lichaam had schijnbaar niet genoeg reserves, ben zondagavond om 23 uur begonnen en maandag om 13 uur lag ik in t zkh. Met de vorige zwangerschap heb ik ook met uitdroging in het zkh gelegen. Baalde er best van.

Wij doen geen combinatie test;)

Wanneer mogen jullie weer naar de vk dames?:)

Terug
Bovenaan