Uitgerekend in juli 2017!

@gebruiker211135, gefeliciteerd met je zwangerschap.

@sanne, ik ben 17-7 uitgerekend. Van de week de vakantieplanning voor dit jaar doorgegeven. Lekker vooruitzicht om verlof te hebben in de zomer :D.

mijn misselijkheid zakt ook wat af. Nog wel luie darmen. Manlief was gisteren ziek en heb zon gevoel dat ik vandaag in de rust ga. Mijn mond vol aften, neus helemaal verstopt, pijnlijke keel. Als het daar maar bij blijft.

Ik ben het overzicht qua namen en hoeveelheid dames binnen het onderwerp even kwijt, of zit de rest op fb?

Hallo allemaal. Ik meld mij ook graag hier! Ik ben 28 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Afgelopen maandag de eerste echo gehad. Wat ontzettend bijzonder en ontroerend (maar dat is bijna alles de laatste tijd) om het kindje te zien en het hartje te horen. Volgende week hebben we de combinatietest.

Ik heb gelukkig niet zo heel veel last van kwaaltjes. Ben wel moe en mijn darmen zijn van slag. Verder mag ik niet klagen.

<p style="text-align: left;">Hallo dames</p>
Ik ben agnes en 31 jaar oud . Ik ben in verwachting van ons 2e kindje ik ben 7 juli uitgerekend. Deze week dus 14 weken zwanger

Welkom welkom

ik ben vandaag ziek, vermoed wat griepig. Manlief was woensdag ziek en lag hele dag op bed.

vandaag ontzettend misselijk en eigenlijk alleen nog maar beschuitje en cup a soup gegeten. Hopelijk morgen weer wat fitter.

Hallo lieve mama's in spe,

Graag lees en schrijf ik mee met jullie! Rond 9 juli zal ons tweede wondertje geboren worden! Na twee miskramen en curettages, hebben we nu al 4 mooie echo's en een goede uitslag voor de combinatietest gehad. Iedereen een voorspoedige en fijne zwangerschap gewenst!

Hallo!

Vandaag de combinatietest en echo gehad. Nu 12 wkn en 4dgn zwanger. 21 juli is de uitgerekende datum. Nekplooi was helemaal goed en nu afwachten op de bloeduitslag. Doordat er een echoscopist in opleiding bij was, 45 min lang een echo gehad ipv 15 min. Echt super leuk!

Groetjess

Terug
Bovenaan