Uitgerekend in juli 2017!

Ons eerste kindje verwachten wij 17 juli. Vanochtend voor het eerst moeten spuugen. Verder last van rommelende darmen en vaak plassen. Ook slaap ik slecht. Maar oh wat zijn wij blij❤️

Hoi Zonnebloem,

Ik heb toevallig gister de topic van wachtbankje gelezen, jullie hebben het wel heel spannend gemaakt daar, ik kon niet wachten op jullie uitkomsten van de testen.

Heel erg gefeliciteerd en hoop dat je lekker kan gaan genieten van je zwangerschap.

Liefs

Denise

Hallo!! ook ik ben zwanger en uitgerekend in juli.. ik denk rond de 10de! zaterdag een echo gehad, omdat ik super veel last had, en ik en de verloskundige dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap! gelukkig was dit niet aan de orde.. er was alleen nog maar een vruchtzakje te zien, dus hopelijk gaat het verder ook allemaal goed en wordt die snel gevuld! ik weet nog niet wanneer ik de volgende echo heb! 30 november eerst intakegesprek, en geen echo zei ze daar bij! dus duurt nog heel lang tot de volgende echo.. ik heb verder al 2 zoontjes! mijn oudste wordt in december 3 en mijn jongste is net in oktober 1 geworden! ik wilde wel heel graag een 3de kindje, maar ik had voorgenomen om nog even te wachten! maar daar dacht mijn lichaam anders over! dus zijn we heel blij verast! en hopen we dat alles goed mag gaan..oh ja en ik ben 27 jaar

Hallo allemaal,

ik testte afgelopen zaterdag positief.  Morgen een afspraak bij de ha, ben benieuwd of ik op 4 weken zit of misschien zelfs iets langer aangezien ik vorige maand 1,5 week over tijd was en maar 2 dagen gevloeid heb (innesteling?). Ik voel nog helemaal niks dus ben razend nieuwsgierig. Ik ben 29 en dit is mijn eerste zwangerschap. Vind het dan ook super al jullie ervaringen te lezen! Proficiat allemaal!

Liefs Lieke

- DNS Braam. Hahaha bedankt!! Ik vond ook super spannend en totaal niet verwacht haha!

- Gebruiker. Gefeliciteerd!! Gelukkig alles nog op de juiste plek!
<p style="text-align: left;">- LiekeV  gefeliciteerd!! Spannend dus. Wanneer heb je afspraak. Misschien ben je al wel verder :)</p>
<p style="text-align: left;">- Bianca. Gefeliciteerd!! Apart he!!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld en wij hebben 8 december intake en echo! Super spannend.</p>
<p style="text-align: left;">Vandaag alles rustig. Vooral in de avond en voor slapen gaan rommelende darmen</p>

Ik lees ook mee..

na 2,5 jaar en tig behandelingen, zijn wij nj van de 1e ivf behandeling zwanger! Bijna 6 weekjes en ik denk rond 12-7 uitgerekend.

heel onwerkelijk nog.

vooral misselijk, slecht slapen en moe maar nog niet overgeven. Jullie wel?

Terug
Bovenaan