Uitgerekend in juli 2017!

Ik word liever flink geschopt dan in allerlei houdingen te moeten liggen om wat te voelen ;-). Ik ben bijna 32 weken en alleen de hik voel ik goed. Maar de kleine moet toch ook krachtiger gaan bewegen? Vandaag ook maar een dag extra vrijgekomen om rustig aan te doen (het is toch rustig op het werk).

Bij ons ik het dorp wordt er niks voor zwangeren georganiseerd en heb gekeken in de buurt en die zaten vol. Je hoort er verschillende verhalen over van mensen die zo'n cursus gevolgd hebben. Een bevalling zal zeker geen pretje zijn, maar het zal er toch wel uitkomen ook zonder cursus.

Ik heb een beweeglijk dametje in mijn buik. Althans de bewegingen worden wat minder omdat het echt krap gaan worden. Maar ik voel haar goed.. soms te goed.. dat het onprettig wordt.

Ik herken de wisselingen qua energie. De ene dag barst ik van de energie en de andere dag wil ik alleen maar slapen. Ik geef me hier gewoon aan over, dit is denk ik het beste..

verder volg ik momenteel een Zwangerschapsyoga-cursus! Ik merk dat ik dat enorm prettig vind. Je leert bepaalde houdingen om eventueel de weeen op te vangen en ademhalingsoefeningen.

Wat fijn dat het allemaal hier goed gaat. Met mij gaat het ook goed, alleen ben ik nu al 3 dagen in de ochtend misselijk en blijft het soms heel de dag door... dit had ik alleen de eerste drie maanden last van, alleen nu opeens weer :( echt heel raar en last van mijn darmen.. de klachten komen weer terug ofz? Zijn er meerdere toevallig? Ik eet hier door ook wat minder dan eerst.

Ook heb ik af en toe bekken pijn.. Oeff maar verder gaat het goed met de baby.

Owh ja wie heeft dit nog meer ... het slapen is zo slecht ? Ik val laat inslaap en wordt vroeg wakker.. terwijl ik langer wil slapen, alleen lukt het niet.

Goedemorgen,

Ik moet ook nog drie weken werken, maar het begint inderdaad zwaarder te worden..

ik voel de kleine goed bewegen, soms best onprettig en word ik er een klein beetje naar van. Met name aan het einde van de dag. Ze kan dan erg hoog liggen en dit levert wat maagzuur op. Ook begint de misselijkheid met vlagen terug te komen.. echt geen zin is.. ben tm 22 wkn echt super beroerd geweest. Hopelijk ebt dat weer snel weg.

Groetjes

Woehooee ik heb verlof:)

wel lekker gevoel, nu lekker bezig met de voorbereidingen.

Ik had heel erg last van maagzuur en gebruik nu omeprazol. Had eerst de rennies welke toen wel hielpen maar later niet meer. Iedere keer maagzuur na bijna alles wat ik at en werd achteraf ook wakker van het maagzuur.

Vandaag weer een lekkere zomerse dag

Hoi

ik ben 36 weken zwanger nu van mijn 2e kindje alles voelt nieuw omdat ik bij mijn zoontje met 34 weken ging bevallen wat een opluchting dat ik die 34 weken voorbij ben :) had al bekken klachten maar lijkt erger te worden ik loop hiervoor ook bij fysio en ben drager van GBS streptokokken dus ik begin het allemaal heel erg spannend te vinden.

ik herken die vermoeidheid ook en verschild per dag net als mijn bekken klachten savonds ook veel moeite met in slaap komen... maar alles voor het goede doel :) kan niet wachten om straks ons kleine meisje te verwelkomen :)

liefs H

Hier is het verlof ook aangebroken! Iets eerder dan gepland (34 ipv 36wkn) dus nu maar extra gaan genieten! Advies van de VK was dat ik meer moet gaan rusten en per direct moest stoppen met werken..

Nu ontzettend wennen want mijn eerste werkdag is pas weer 2-1-2018! Even flink afkicken van het werk en een relax-modus gaan aanmeten, zodat ik nog even extra kan genieten van alle rust nu!

geniet lekker van jullie verlof!

Terug
Bovenaan