Uitgerekend in juni 2017

Ik weet natuurlijk niet of het echt waar zou zijn wat ze zeggen over stichting moeders voor moeders. Maar voor mij genoeg redenen om er goed over na te denken en te vragen als die mevrouw dinsdag bij mij langs komt.

daarnaast was de sauna heerlijk en echt zen momentjes alleen was het misschien toch iets te veel van het goede voelde me soms licht worden in me hoofd. En super misselijk waardoor ik best veel naar de wc moest rennen maar door zo hot tub ging het dan weer beter.me vriend maakte zich zorgen en zag me steeds bleker worden dus hebben we wat minder sauna's gepakt maar lekker gezwommen en in een kruiden bad gezeten was heel lekker.
 
Hoi meiden!!

grappig dat jullie het over moeders voor moeders hebben. Ze zijn hier dinsdag geweest en dacht dat zal ik eens als tip aan jullie geven! Mocht je jezelf daar prettig bij voelen natuurlijk. Fijn om te horen dat jullie dit kennen en er zo bewust mee omgaan.

Je doet dan nog een test en ik was gewoon weer zenuwachtig.. als dat streepje maar komt.

Bljj als ik donderdag mijn eerste echo heb en dan hopelijk goed nieuws krijg.

Fijn weekend allemaal!!!
 
Beste meiden

Hier is de uitslag van de onderzoeken bekend. Helaas allemaal niet zo goed. 1 vruchtje die op de juiste plek zat heb ik verloren. De andere zit niet in de baarmoeder. Nu is het afwachten of mijn lichaam die er ook uit weet te werken anders moet ik volgende week op een chemische manier ontzwangeren. Ik voel me erg verdrietig en verward. Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe en veel gezondheid en geluk voor jullie en jullie kindje (s).

Groetjes Anita
 
Hallo dames,

Ik ben 19 juni uitgerekend en dus ongeveer 5 weken en  4dagen zwanger. Het valt mij echt op dat ik al een buikje krijg! Hebben jullie dat ook?? Ben gewoon bang dat familie ofzo t al ziet....

Ik ben er stiekem wel trots op hoor... :) maar ben benieuwd of andere dit ook al hebben?

 
@Anita, dat is echt geen leuk nieuws :( Hopelijk gaat het op natuurlijke wijze en hopelijk heb je niet al te veel pijn ervan... pff heel veel sterkte komende dagen meid!!
 
@Anita, wat vreselijk.. sterkte de komende tijd.

@Wipwap, bij mij steekt mijn buik ook een beetje uit. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik heel veel gegeten heb de afgelopen week. Ik blijf trek houden. Voor de rest zijn mijn borsten behoorlijk opgezet. Vanavond uit eten met de schoonfamilie, dat wordt een wijde trui aan.
 
@Anita, jeetje heftig hoor... Ik weet wat je door gaat, helaas heb je daar niks aan maar weet dat ik aan je denk. Heel veel sterkte en ik duim voor je dat je dit snel een plekje kunt geven. Hopelijk is het je snel alsnog gegund om weer zwanger te mogen zijn. Knuffel vanaf afstand voor jou
 
Ach Anita wat een vervelend nieuws zeg, begrijp heel goed dat je daar verdrietig van bent. Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je niet al te veel "gedoe" aan je lijf krijgt..

ik heb nog niet echt het idee dat je het kan zien maar ik ben dan ook niet de slankste haha! Wel zijn m'n borsten al gegroeid, vind ik niet zo erg haha
 
Terug
Bovenaan