Uitgerekend in juni 2017

@ Kirsten2017 Ik gebruik de app Zwanger + , is een hele mooi app die bijhoud hoeveel weken je zwanger bent met prachtige fotos en filmpjes over de ontwikkeling. En informatie en je kan ook je afspraken erin kwijt.

Ik heb trouwens samen met mijn vriend verteld dat we zwanger zijn aan de schoonouders. Ze waren jarig en we hebben een fotolijstje ingepakt met de tekst: je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik in juni word geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien? en een winnie de poeh plaatje erbij voor de fotolijst. Ze waren beiden erg verrast. De moeder zei wel dat ze niet al te enthousiast wilde zijn omdat ik nog geen 3 maanden ben. Ze belde nog na. Maar het idee dat ze opa en oma worden is heel erg leuk en willen ze beiden errug graag haha.
 
<p style="text-align: left;">Ow anita wat erg zeg</p>
<p style="text-align: left;">Heel veel sterkte meis...</p>
<p style="text-align: left;">Wat leuk dat jullie een schema gemaakt hebben :)</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben aan het bijkomen van mijn gebroken dienst ik ben doodop...ik kruip nu echt mijn bedje in</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>
 
Hey dames..

Ik voel me heel dubbel op t moment en moet t ff van me afschrijven.. Gisteren heb ik voor het eerst ons kindje gevoeld! Dat was echt zo magisch.  Ok, ik kan het nog niet voelen schoppen enzo, maar van wat ik erover heb gelezen is dit echt wel ons kindje die ik voel. Ik voel ook echt verschil in het groeien van de baarmoeder, oprekken van de banden, en de beweginkjes van onze kleine ukkepuk... en mijn buik groeit met de dag! Ik draag al positiebroeken en ik ben zo trots op die buik :) Eindelijk mag ik ook echt zwanger zijn.

Maar vandaag moet ik zo huilen de hele dag omdat ik steeds denk aan die andere ukkepuk die er ook in zat, maar t niet gered heeft. Ik ben niet alleen verdrietig maar voel me ook schuldig dat ik blij ben met 1 terwijl er ook 1 weg is.. ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet voelen of mag voelen.. die andere uk was ook ons kindje en zal ik nooit vergeten..
 
@lyn, tuurlijk mag je ook best verdrietig zijn, het is ook verdrietig dat de andere het niet overleefd heeft! Hoe blij je ook bent met deze, neemt niet weg dat t verdrietig blijft dat je de andere verloren bent... blijfdschap & verdriet tegelijk.. sterkte!
 
Terug
Bovenaan