Uitgerekend in juni 2017

@raquel, Oh gelukkig ben ik niet de enige hihi. Barste gister bijna in huilen uit omdat mijn vriend zei dat hij van 'ons' houd..

Donderdag vertel ik het mijn moeder, ze krijgt een mokje waar opstaat, oma bij jou voel ik me dol-fijn!

De rest van de familie en vrienden vertellen we het na de 12 week. Zo ga ik het op mijn werk ook doen. Ik vind het heeeeeel spannend om het op mijn werk te vertellen, hoe gaan jullie dat doen?? Hebben jullie een vast contract, of een tijdelijk contract?
 
Hey allemaal,

Eerst en vooral gefeliciteerd aan alle mama's in spé!

Eind juli ben ik gestopt met mijn pil.

We zijn begin september op vakantie vertrokken en terug gekomen met 'menstruatiepijn'.

Heel rare menstruatie van wat druppels gehad. Na 5 dagen test gedaan en negatief. Dezelfde avond bruinverlies gekregen en dit tot gisteren. Zaterdag nog een test gedaan en positief. Ik en mijn vriend waren superblij! Direct afspraak genomen bij huisarts voor bloedafname.

Vandaag resultaten gehoord... Zwanger en uitgerekend voor 5 juni 2017. Maar... Blijkbaar is er 1 hormoon niet goed van waarde en moet ik 1 week wachten tot 2e bloedafname om zeker te zijn of mijn eitje zich goed innestelt of niet.

Heeft iemand dit ook al meegemaakt? Ik weet totaal niet wat te denken....

Groetjes
 
Oke dit eerste bericht ging al niet goed, dus probeer het nog maar een keertje!

dag lieve meiden,

nieuw!! Alles is nieuw voor mij!! Dit forum, zwanger worden/zijn?, baby-apps en al het leuks meer!

Aller eerst allemaal gefeliciteerd met de kleine baby die in je buik groeit!

Wij hebben zaterdag een positieve test gekregen. Althans ik hoop heel erg dat dat het was. Ik heb die van de kruidvat gebruikt waarbij een kruisje moest komen indien zwanger. 1 van de strepen was donker en de ander heel licht, naar mijn idee wel even breed als de controle streep. Iemand ervaring met deze test? En wanneer kan ik het beste weer een test doen?  Misschien handig, ik ben 4 dagen over tijd, 17 sept. Positieve ovulatietest gehad. Iemand tips of advies voor mij?



Groetjes isa
 
Hoi Dames,

gefeliciteerd voor de nieuwkomers op dit forum!

en Isa, wat spannend. Volgens mij kun je gewoon nog een keer een test doen en dan weet je het ook zeker.

zelf ga ik echt op en neer met mijn gedachten en emoties: is het goed/gezond? En wat fijn dat ik zwanger ben.

nu lekker slapen, want ben moeeee!
 
Hoi meiden

Gefeliciteerd voor degene die al zeker weten zwanger te zijn en ik duim voor de meiden die nog op een positieve test wachten!

Na ruim een jaar proberen zijn wij ook eindelijk zwanger. We weten het sinds zaterdag en morgen ga ik even langs de huisarts ivm medicatie.

Hoe weten jullie al precies wanneer je uitgerekend bent?

Liefs
 
Vanavond hebben we het tegen mijn ouders verteld. Het was heel spannend en leuk om te vertellen!

eigenlijk wilden we wachten tot na volgende week vrijdag, dan hebben we onze eerste echo. Maar mijn ouders gaan volgende week op vakantie en komen pas begin november terug.

Hun reactie was super. Ze waren op de hoogte van onze behandelingen in het ziekenhuis. Ik had een slabbetje gekocht en er I ❤️opa&oma opgeschreven.

schoonouders gaan we zo bellen via Skype, zij wonen helaas ver weg (Tunesië).

ben benieuwd naar hun reactie!

 
Goedemorgen meiden!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Chantal en ik ben 33 jaar.

Zondag en maandag in totaal 3 testen gedaan ;) en allemaal positief!!!

Ik ben uitgerekend zijn op 5 juni 2017.

woensdag 26 oktober mogen wij om half 9 naar de verloskundige voor de intake en eerste echo. Onwijs spannend. Alleen jammer dat het nog zo ver weg lijkt. Nog steeds vol ongeloof. Maar ja 3 positieve testen zegt toch wel iets ;)

Alleen m'n beste vriendin weet het. Onze ouders vertellen wij het na de echo. Wel heel lastig om nog een paar weken mijn mond te houden.

maar ook zo zin om straks iedereen het mooie nieuws te vertellen. Kijk er echt naar uit!



Verder voel ik mij goed. Af en toe wat last van de borsten. Voelt alsof ze soms tintelen en gloeien. Soms lage rugpijn. Ruik alles wel wat sterker. En wel wat meer moe. Maar het mag de pret niet drukken.



Leuk deze topic waar iedereen een beetje gelijk op gaat!



Groetjes Chantal
 
Chantal en Lientje, jullie ook gefeliciteerd! En inderdaad leuk dat iedereen hier een beetje gelijk loopt! Kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden!

Ing, het lijkt me fantastisch om het tegen je ouders te kunnen zeggen! Wat zullen zij ook blij zijn!!

Wij wachten sowieso op de eerste echo, bijna niemand weet namelijk dat wij bezig waren met zwanger worden! Leuk zo'n geheimpje samen haha. Ben wel al aan het bedenken hoe we het gaan onthullen! Leuk!

Ik kan nu gewoon zeggen "waren bezig met zwanger worden" omdat ik ook echt zwanger ben! Net mijn tweede test gedaan, na een flauw streepje zaterdag, en wauw hij knalde eruit! De bevestigingsstreep was nu blauwer dan de controle streep! Yes!! Nu ben ik echt mega blij!!! Ik geloof het nu ook pas echt!

Wat denken jullie al inschrijven bij een verloskundigepraktijk of eerst naar de huisarts bellen?

Spannend dit hè meiden?!

 
Terug
Bovenaan