Uitgerekend in juni 2017

Nog maar 4 nachtjes slapen en dan hebben we onze eerste echo!!! Zo spannend, en super veel zin in!! Hopelijk wordt het dan wat werkelijker.

Er zijn er meer die deze week hun echo hebben toch??

Welkom en proficiat Brit, anoniem en tamzey!! Leuk dat jullie erbij zijn!!

Tamzey, hm dat is wel vervelend zeg.. ik heb geen bloedverlies gehad maar lees het wel vaker. Hopelijk blijkt donderdag alles weer goed te zijn.

Anoniem, ik zou ook doen wat Jazz zegt. Gewoon bellen en vragen of je eerder mag komen! Ook gezien je aandoening(?? Sorry ik weet niet wat PCOS is...)
 
Hi meiden,

wat super leuk om dit allemaal te lezen en wat een spannende tijd! Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger vorige week donderdag een positieve test en daarna nog 3 hahaha ben zo nieuwsgierig! Kan niet wachten op de eerste echo zodat je wat zekerheid hebt! Wij hebben het nog niemand verteld wil graag de echo afwachten.

@Kristen2017 ik las dat jij bij een echo centrum was geweest waar ze goeie apparatuur hadden waar ze het hartje al konden horen. Welk echo centrum was dat? Misschien dat ik daar dan ook langs wil gaan.



nou succes allemaal meiden in deze spannende tijd!
 
Welkom nieuwe zwangere dames en fefeliciteerd!!

@jazz, mag je nu vandaag ook alsnog heen of niet meer omdat je al eerder bent geweest?

@isa, dat is niet echt een leesbaar lijstje haha. Stom dat dat soms gebeurt. Mijn uitgerekende datum is trouwens 23 april (mijn eigen verjaardag)

@anoniem, fijn dat je zo snel zwanger bent geworden. Maar checken op bloed helpt je niks. Je baarmoeder is nu erg goed doorbloed dus het is helemaal niet gek om een keer bloed te verliezen. Sommige vrouwen bloeden hun hele zwangerschap. Bloed in combinatie met hevige buikkramp is een ander verhaal. Maar iedereen herkent de onzekerheid en de tijd tot je eerste echo lijkt wel de langste tijd van je leven.. Het is zo moeilijk te geloven dat je pas zeker bent als je t op de echo hebt gezien. Ik ben nu 14 weken maar nog steeds bang hoor. Dat komt mede natuurlijk door de miskraam die ik heb gehad. Maar mijn buik groeit goed en ik moet er gewoon op vertrouwen. Ik was trouwens ook heel snel zwanger terwijl ik endometriose heb.

@tamzey, bloedverlies is gewoon klote en maakt je onzeker.. maar het hoeft niks te betekenen. Misschien een beginnende blaasonsteking? Dat kun je wel navragen, of je waardes (leuko's) wat verhoogd zijn
 
<span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; background-color: #f6f6f4;">@ </span>Kirsten2017 De app is engels dus het kan ook onder de naam Prenancy+ vallen.

@Anoniem Ik zou even bellen naar de verloskundige of de echo niet eerder kan of elders een termijn echo laten doen.. misschien neemt de onzekerheid dan af.
 
Pff Mn hele stuk weer niet geplaatst! Maakte ik mag nu volgende week maandag de 31e. Dan zou ik rond de 8,5 week zijn..
 
Jazz, dan mogen wij de echo op de zelfde datum :D ik rond 11. uur!

Pff hier een kak dag vanacht maar paar uurtjes geslapen en al vroeg op, ben moe misselijk duizelig en bij iedere slok drinken of hap eten moet ik al spugen! Nu even 2 uurtjes thuis even een dutje doen en dan weer aan het werk..
 
Ha meiden,

Het laatste anonieme berichtje was van mij, er ging blijkbaar iets mis. Wat een lieve reacties! Dankjewel, doet me zeker goed!

Ik heb de verloskundige gemaild met de vraag of ik eerder mag komen (ik weet dat ze vol zitten) en verder probeer ik gewoon lekker mijn ding te doen.

@ Lyn: Tsjonge wat een verhaal, ik ben er echt even stil van. Dat moet een flinke achtbaan aan emoties zijn geweest de laatste tijd..

@ Jazz: Wat fijn dat jij eerder terecht kon, kan me helemaal voorstellen dat dat rust geeft!

@ Alle andere meiden: heel veel succes en geluk met jullie zwangerschap! Lekker genieten
 
Terug
Bovenaan