Uitgerekend in juni 2017

hallo Allemaal,

na 2 jaar en heel veel onderzoeken dan eindelijk een positieve test. mijn uitgerekende datum is 30 juni 2017.

nog net in Juni :)

Groetjes Brit
 
Ik ben weer bij gelezen... wat een ervaringen allemaal! Sterkte met de moeilijke dingen voor iedereen. En gefeliciteerd voor de zwangeren!



Zelf verlies ik nu ruim een week bruin bloed.. a.s. woensdag weer een echo. Toch spannend! Ik denk dat ik rond 15 juni ben uitgerekend dus 6 a 7 weekjes zwanger.  Wel steeds meer last van kwaaltjes... erg moe, misselijk en zoooo vergeetachtig..
 
Anita, wat erg om te horen. Heel erg vervelend!

Wat leuk die lijst van uitgerekende datums! Heel clubje zo bij elkaar zeg.

Zo Brit! Jullie hebben een tijd erop moeten wachten.. Fijn dat het gelukt is!

Lyn ik kan me voorstellen dat het dubbel voelt. Heb van dichtbij meegemaakt bij vrienden diender hetzelfde zijn gegaan. Dubbel het verdriet en de blijdschap. Sterkte daarmee.

Qua apps heb je wel veel leuken. Downloaden en uitproberen wat bij je past. Wij hebben bij ons zoontje een heel leuk boekje gelezen elke week. Het zwangerschapsboek voor mannen. Heel leuk geschreven en gemaakt. Smakelijk gelachen om herkenbaarheid bijvoorbeeld. Hebben hem nu er ook weer bij gepakt. Echt een aanrader!!

Wij hebben afgelopen weekend mijn ouders verteld dat nummer 2 komt.. Blijft toch bijzonder om te doen! Ze waren helemaal blij en er onderste boven van! Zo leuk :)
 
Hallo allemaal,

Ik ben nu inprincipe 8 weken zwanger.

Vorige week de eerste echo gehad het vruchtje bleek een week achter te lopen maar het hartje klopte goed.

Omdat ik via ivf zwanger ben geraakt kunnen ze precies zien hoe ver ik moet zijn. Donderdag moet ik weer voor een echo om te kijken of het is gegroeid.

Ik maak me erg zorgen omdat ik de ene keer wel wat roze bloed verlies heb of alleen bij afvegen en de ene keer weer niet.

Net had ik het ook alleen bij afvegen niet in de urine en het branden een beetje.

Heb mijn urine laten testen op een blaasontsteking maar ze konden niks vinden.

Hebben sommige van jullie dat ook?

iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!
 
Even getwijfeld of ik een berichtje ga posten, maar het lezen van jullie verhalen/ervaringen doet me goed. Ik heb afgelopen woensdag positief getest en ben dolblij! Dat neemt niet weg dat ik in eerste instantie flink geschrokken ben. Absoluut gewenst en gepland, maar ik had verwacht één jaar nodig te hebben om zwanger te raken (diagnose PCOS, maar al 1,5 jaar een regelmatige cyclus). Jullie lezen natuurlijk al tussen de regels door dat het snel is gegaan. Zo snel dat ik er afgelopen maand niet echt mee bezig was en gewoon nog alcohol gedronken heb.

Anyway inmiddels straal ik als een gek en is mijn vriend ook dolblij.. Het jammere is alleen dat ik mij inmiddels onzeker voel. De  menstruatiekrampen die ik al meer dan een week voel heb ik inmiddels kunnen verklaren, maar nu lijkt de datum van mijn eerste echo toch wel immens ver weg (28 november, dan ben ik 10 weken. Nu een kleine 5 weken). Waar ik bang voor ben? Een miskraam.. ik kan de gedachten maar niet uit mijn hoofd zetten, terwijl ik aan de andere kant heel rationeel denk: "het lukt je gewoon om zwanger te worden en een miskraam betekent dat het kindje niet levensvatbaar is.. niets aan te doen." Ik ren om de haverklap naar de wc om te kijken of ik niet bloed en ik word doodmoe van mezelf. Ik ken inmiddels de statistieken uit mijn hoofd (wat nergens op slaat, maar hé onzekerheid en google zijn een slechte combi) en weet dat ik nu gewoon lekker mijn ding moet doen (werken, sporten, relaxen en genieten). Tijd zal het leren, maar tsjonge. Hier was ik even niet op voorbereid.

Ik blijf op de achtergrond graag meelezen en hoop dat jullie allemaal op een vreselijk grote roze wolk zitten!
 
Hey anoniem, ik herken je onzekerheid! Ik kon op n gegeven moment niet meer rustig zijn en heb toen het ziekenhuis gebeld of ik eerder mocht omdat ik me zo'n zorgen maakte. Ik mocht eerder komen en ben nu een stuk relaxter! Misschien een idee als je 5 weken wachten te zwaar vindt... Ohja en gefeliciteerd!
 
Dag dames!

Lyn; tuurlijk het is ook niet nix wat je allemaal meegemaakt hebt en meemaakt! Probeer lekker te genieten van je ukkie die nog veilig bij je is!!
<p style="text-align: left;">Anoniem; ik ben er zelf ook best bang voor, het blijft ook bij mij in m'n achterhoofd rondspoken. Maar laat je er niet gek door maken! Denk dat de meerderheid het wel heeft in het begin van de zwangerschap.. En na de wc rennen om je slip te controleren heeft echt geen zin.. Mocht het fout gaan kunnen ze op dit stadium 9/10x toch niets doen! Probeer leuke dingen te doen en je nare gedachten wat meer weg te stoppen!</p>
 
Terug
Bovenaan