Uitgerekend in juni 2017

Hey dames!

Het is idd zo dat het allemaal nu beter doorbloed is en je daardoor ook eerder kan bloeden. Ook na sex bijvoorbeeld.

Vandaag MvM hier gehad.. Hadden meerdere toch een afspraak mee? Ik ga wel weer mee doen.. Van dichtbij meegemaakt hoe welkom de hormonen zijn. Ben benieuwd naar de mensen die er wat vragen bij hadden. Wat hebben jullie uiteindelijk besloten? Wel balen bij de eerste zwangerschap mocht je de urine ook nog wegbrengen.. Dat doen ze nu niet meer.. dus bestaat de kans dat nieuwsgierige buren er alsnog achter komen.. Dat maakt dat ik wel even heb getwijfeld moet ik zeggen..
 
<p style="text-align: center;">@nanda ik mag om 12 uur! Hoop dat het goed verder gegroeid is en t hartje nog steeds goed klopt!
 
Hi moeders,

Een tijdje heb ik niks van me laten horen.. Ik had het erg druk met mijn werk en heb zo nu en dan wel even gelezen. Het gaat mij nu ook niet lukken om individueel op elk stukje te reageren omdat ik ook nog eens via mijn telefoon lees op het moment. Normaal via de iPad ;)

Welkom alle nieuwe dames en natuurlijk gefeliciteerd!!

Hier alles rustig op het moment. Ik merk dat mijn buik wat gespannen is na een avonddienst werken, na een dagdienst heb ik daar weinig last van. Met vlagen heb ik last van lichte misselijkheid, maar dat zonder over te geven (gelukkig). Ik kan niet meer op mijn buik slapen vanwege onwijs pijnlijke borsten. Maar verder mag ik niet klagen.

Ik tel de dagen af tot donderdag.. Dan mag ik weer voor een echo. Hopelijk is er dan wel wat te zien.

De angst heb ik gelukkig grotendeels los kunnen laten en wacht het allemaal af! Moet zeggen dat ik daardoor wel beter in mijn vel zit! :)
 
Hai dames.

hier ook vandaag positief getest. hartstikke blij natuurlijk!  en ik dacht zou het wel leuk vinden als ik hier in mee kan praten.

ik ben vanaf januari al bezig met me vriend samen en en steeds teleurstellingen gehad  en enorm balen, vandaag positief en het is echt onwerkelijk ik geloof het nog niet echt maar toch zo! en dolblij!

liefss

rowena

 
Hey dames

Ook ik vind het lastig op iedereen persoonlijk te reageren ik werk onregelmatig in de zorg en momenteel is het erg druk :)

Vanmiddag komt mvm ik merk dat ik met hcg heb nu dan bij de jongste ik heb echt duidelijkere symptomen dat stelt me ergens gerust.

Je blijft toch een soort van onzeker tot die echo...gespannen buik las ik bij frann dat heb ik ook vooral na een avonddienst ik hoop ook dat geen een oudje mij aansteekt met iets want echt ik doe ze wat XD

Dromen jullie ook zo erg? Ik ben dus nu al voor 5.00 wakker he vanwege plassen (ofcourse) en ik had een (vind ik) vreselijke droom over mijn grootste angst wespen!!!

Leuk hormoontjes haha

Bijna 3 november...Ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger maar iets zegt me dat ik iets verder ben we zullen zien :)

Groetjes
 
Welkom apesaartje! Dan lopen wij gelijk ongeveer. Mijn echo konden ze ook nog niet met precisie zeggen maar volgens de echo van vorige week was ik 6 weken en 5 dagen dus week later ook 7 weken en 5 dagen. Ik mag maandag weer voor n tweede echo! Kan niet wachten!!!
 
Terug
Bovenaan