Uitgerekend in juni 2017

hé Dames,

Ik dacht dat ik mezelf voor de gek hield met die "gespannen" buik zo af en toe maar zo te lezen kan het dus toch echt zijn haha. Dat is zo fijn aan dit forum hè!
Ik voel me afgelopen dagen behoorlijk futloos, alles lijkt te zwaar. Al merk ik wel dat als ik dan toch aan de slag ga het wel goed gaat.

Frann, hoelaat heb jij de echo?? wij hebben hm ook morgen!! spannend!
Ben heel benieuwd hoe dat allemaal in z`n werk gaat. vind het nog wel een gek idee dat ze inwendig gaan...daar heb ik geen ervaring mee, ook nog nooit bij de huisarts ofzo...dus dat vind ik nog even geen leuk idee haha
Hoe ver ben jij Frann?

Apesaartje en Jazz, ik loop ook (bijna) gelijk met jullie! volgens mijn eigen berekening ben ik vandaag 7 weken en 4 dagen.

Heeft iemand meer ovulatietesten gebruikt? en naar aanleiding daarvan de berekening gemaakt en klopte dit met de echo? ben heel benieuwd of ik goed zit!
 
Ik vind het inwendig ook wat spannend, maar het viel me zo in alles mee! Gaat heel geroutineerd en rustig en helemaal niet diep ofzo! Op het moment dat je dan het embryo ziet, ben je vergeten dat die echostaaf erin zit hoor! Veel plezier!
 
Als je gewoon ontspannen bent valt zo'n inwendige echo alles mee! Doet geen pijn! Mijn cyclus is wisselend dus ik kan het niet goed uitrekenen...

ik heb als ik thuis vrij ben dat ik veel moeier ben en misselijker dan dag ik gewoon aan t werk ben! Meer mensen daar last van? Haha misschien omdat je op je werk wel moet en thuis niet zoveel hoeft?

Ik voel me heel erg wisselend. Af en toe n steekje en vraagje misselijkheid maar daar houd t tot nu toe nog wel mee op! Ben zo blij als ik maandag weer mag!
 
Ja afleiding helpt echt! Ik geef thuis zanglessen en ik merk dat ik me voor en tussen de lessen heel slecht voel, maar tijdens de lessen stukken beter voel! Ook met optredens! Die zijn wel savonds en laat en als ik thuis kom hang ik meteen boven de wc, maar tijdens het zingen voelt het juist heel goed!

De ochtenden zijn wel een bitch voor me! Alsof er iemand met z'n handen m'n maag behoorlijk fijn aan het knijpen is en er komt niks dan gal uit. Vanochtend ook een beetje (heel klein beetje) bloed.

Wat fijn dat het bij jou wel een beetje meevalt jazz!
 
Dag dames!

Ik heb de eerste keer ook een inwendige echo gehad viel reuze mee!

Hier veel klachten :( enorme rugpijn de hele dag door en tegen de avond begint de buikpijn op te spelen.. S nachts heel veel dromen en iedere keer wakker.. M'n borsten doen enorm veel pijn!

Ik heb juist als ik aan het werk ben veel last! (schoonmaakwerk) enorme rugpijn, opvliegers, misselijk gevoel dat ik een flinke griep heb.. heb nu 2 dagen vrij gehad en echt rustig aan gedaan en voel me nu goed! Morgen weer werken ben benieuwd hoe dat gaat!

Maandag na de verloskundige voor een echo en dinsdag een intake dus dan ga ik maar eens vragen wat ik het beste kan doen.. Ben benieuwd

Sorry hoor, maar moest ff m'n ei kwijt over al m'n klachten haha ben echt een nuchtere meid die biet snel toegeeft en nooit ziek is maar nu.. Ellende hahaha hopen dat straks de 2e trimester beter gaat!

 
Hi allemaal,

heb een stukje terug gelezen maar er is wel al heel veel geschreven.

op dit moment zwanger van nummer vier. Dit keer meer klachten dan de andere drie. Bij nummer drie was ik zelfs al vier weken verder dan ik dacht dus een snelle zwangerschap haha. Ik januari dit jaar een mk gehad. Wist niet dat ik zwanger was (slikte de pil) en bleek al zes weken. Helaas veel problemen erna gehad met niet goed weggehaald etc.

Heb nu dus drie kids jongen 9 jaar, meisje 6 jaar, jongen 3 jaar. Morgen mijn eerste echo en dan gaan de kids mee en horen ze dus voor het eerst dat ze nog een broertje of zusje krijgen. Spannend allemaal weer. Volgens mijn berekening ben ik 5 juni uitgerekend dus nu ruim acht weken zwanger.

Iemand nog meer zwanger van nummer vier of meer?

 
@Isa: Wij hebben hem om 10:00uur. Het is voor ons de 2e. Ik ben ben 2 weken geleden voor de eerste keer geweest met de gedachten al ruim 8weken zwanger te zijn (niet dus). Ik ben morgen 6weken zwanger. Hoop ook écht meer te kunnen zien dan 2 weken geleden.. Ik vind het ook spannend hoor!! Veel succes en ik lees het wel hoe het was :)
 
@nanda haha zo herkenbaar! Ik ook nooit ziek kan goed relativeren en een echte doorzetter.. maar die eerste weken was ik zo ziek van alle kwaaltjes dat ik een werkdag echt niet vol kon houden

@ennogeen, gefeliciteerd! Toevallig, ik heb 3 bonuskids; een jongen van bijna 9, meisje van 6 en jongetje van 3 :)

Wij hebben ze het vorige week verteld.. de oudste moest van blijdschap huilen, zo aandoenlijk! Ze vinden t alledrie geweldig!



Verder gaat het best prima met mij.. nog wel erg moe en de nachten zijn ook nog echt gebroken.. Ik moet minstens 2 x eruit om te plassen, niet leuk. Wat wel heel leuk is, is mijn buik die met de dag dikker wordt :)

Morgen heb ik de intake bij de verloskundige. Zin in! Dan voelt het weer wat echter..
 
Terug
Bovenaan