Uitgerekend in juni 2017

Dag dames!

Vanmorgen voor het eerst weer eens lekker gewerkt zonder me enorm slecht te voelen.. Wel enorme rugpijn maar dat ga ik maandag wel vragen wat ik er voor mag nemen.. las dat een paracetamol wel mag ma daar ben ik allergisch voor dus dat word m ook niet ;)  dus het gaat de goede kant op :D super fijn!

jazz ik merk dat ik ook zenuwachtig word voor maandag! ik heb nog geen hartje of een mini me gezien alleen een zwart vlekkie dus vind het heel spannend! hoelaat mag jij maandag? ik gelukkig 11 uur dus hoef niet te wachten tot savonds laat :)

Apesaartje heerlijk een mama behandeling! lekker van genieten.. Ik heb mezelf gisteren maar eens een behandeling gedaan haha even lekker goed reinigen, scrubben, m'n himalaya gebergte aan pukkeltjes weggehaald haha mis alleen de afsluitende massage nog maar daar moet ik ook naar eens een afspraak voor maken :D

Lyn, ik ben ook al flink aan het neuzen geweest bij de bonprix ja haha heb al een mooie winterjas gezien en bij de wehkamp een mooi jurkje voor de kerst.. super leuk wacht nog even tot dat m'n kleding me echt in de weg gaat zitten met nieuwe kopen! ben namelijk niet de slankste en heb al geen kleine cupmaat dus ben benieuwd of ik boobies alla lola ferrari krijg hihihi dan ga ik een L niet passen zegma :O hahaha
 
Ik mag 12 uur! Pfff vanochtend echt 2 mm bruin slijm bij t afvegen meteen weer ongerust! Iemand hier ervaring mee?  Daarna niks meer gehad en ook geen buikpijn ofZo. Hoop zo dat jk maandag weer n btje gerustgesteld wordt!
 
@frann, super ja! Het gaat steeds echter voelen. Over 3 weken ziet het er vast heel anders uit :) en oppassen met de cola hè, zit caffeine en heel veel suiker in.. bij mij hielpen de rennies niet alleen tegen zuurbranden maar ook tegende misselijkheid.

@nanda, ik dacht ook dat mijn  borsten niet nóg groter konden worden.. had al 80G  Maar niets is minder waar, ze groeien nog steeds



Mijn afspraak bij de verloskundige ging niet door.. ik zat al een half uur in de wachtkamer te wachten toen ze ineens zei dat de afspraak niet meer in de computer stond.. en de nieuwe afspraak kon pas over 2 weken. Ik helemaal in tranen daar, en toen kon er wel geschoven en kan ik maandag heen.. wat een zootje daar zeg! En mn man had ook apart vrij genomen ervoor. Nu moet ik nog langer wachten. Jullie hebben straks allemaal je intake gehad en ik met mn bijna 15 week moet nog :'(
 
Lyn, Wat een k#t streek eerst vet lang wachten en dan de afspraak verzetten..  wat een domper....! maar meid komt allemaal goed! maandag een spannende dag! jij na de verloskundige, jazz en ik ook! we gaan voor een top dag maandag!

80G.. oké dan mag ik nog ff haha ik heb 85F dus het kan nog hahaha zijn ze bij jullie ook zo' pijnlijk? man die van mij staan op ontploffen! ik slaap nu altijd met een zo strak mogelijk hemdje anders doet het zo'n pijn! En zonder Bh tandenpoetsen ik kan wel janken hahahaha

Maar moeten het er maar Ffies voor over hebben! we krijgen er wel wat moois voor terug! :D
 
Yup hier doen ze ook vet pijn.. maar dat wordt wel wat minder. Ik moet ook met een strak hemd slapen en soms word ik wakker van de pijn als ik er op lig.

Maandag gaan we voor een topdag idd!
 
Pff ik heb ook super pijnlijke bommenella's!! Ik slaap gelukkig in een waterbed, dus dat is wel prima te doen. Soms loopt m'n kat ineens over me heen en over m'n borsten en dan schiet ik echt omhoog.. auw!

Oooo dat meen je niet, dat je voor niks bent gegaan! Wat super naar! Gelukkig kan je maandag. Ik heb maandag overigens om 11u mijn intake. Ben benieuwd.

Goeie tip va Bon Prix! Ik pas m'n kleding ook nog prima, maar zodra dat niet het geval is, zal ik online gaan shoppen. Weet iemand eigenlijk of je überhaupt andere bh's moet gaan dragen als je het voornemen hebt om borstvoeding te gaan geven? Ik heb geloof ik ooit ergens gelezen dat je dan geen beugel bh's ofzo mag dragen tijdens de zwangerschap?

Vandaag was trouwens een lekker pijnlijke gezichtsbehandeling en een heeeeerlijk uitgebreide massage! Maskertje daarna.. in het tweede trimester en het derde trimester nog een behandeling en een laatste behandeling na de bevalling. Zo meteen maar even kijken of ik mezelf aan koken toe kan zetten... ben weer super misselijk..

o en Lyn, ik heb ook last van pukkeltjes hoor! Was lekker pijnlijk net! Maar wel even een goede afleiding van het misselijke gevoel.

Ik voel me hier trouwens heel welkom! Thanx ladies! Fijn!
 
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben ook in juni uitgerekend! Na 3jaar proberen en 3 miskramen eindelijk zwanger na een 3de IUI behandeling! Gisteren hebben we onze eerste echo gehad en daar was alleen een vruchtzakje op te zien, was wel de grote die hoor met bij een zwangerschap van 5,4 weken! Over 2weken heb ik weer een echo en dan hopen we een kloppend hartje te zien. De gynaecoloog heeft gezegd dat het 2 kanten op kan gaan dat er over 2 weken wat te zien is, maar we moeten er ook rekening mee houden dat het niet goed is en dat het weer op een miskraam uitloopt!</span></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Wie iemand dit ook gehad met een vroege echo en was er later toch een kleine beeb te zien met een kloppend hartje?</span></p>
 
Ooohhh lieve meiden ik ben zooo blij!! Vandaag een prachtige echo gehad! Alles zag er heel netjes uit zei de verloskundige. En zodra er beeld was zagen we meteen een kloppend hartje! ❤️

En ik ben zo als het er nu uit ziet 7 weken en 4 dagen zwanger en uitgerekend op 11 juni. Maar bij de volgende echo wordt het pas echt vastgelegd zei ze. Die heb ik al over 3 weken weer!! Nu al zin in!

Ik moest het allemaal even laten bezinken, het leek zo onwerkelijk. Maar nu ben ik helemaal happy!!

Ik wens iedereen zo'n prachtige echo!
 
Terug
Bovenaan