Uitgerekend in juni 2017

@Jazz: uit ervaring weet ik dat het niks hoeft te betekenen je bloedverlies. Alles is mega doorbloed nu en een bloedvat kan gesprongen zijn door een beweging en daardoor ga je dan bloed verliezen. Het was maar 2 mm toch en maar 1x, dat moet vast goed komen, ik duim voor je.

@Isa: wat goed zeg, heel fijn dat je een mooie echo hebt gehad met kloppend hartje! Je kleintje is onderweg!

@mama van trotse zoon: ja, heb ik ook eerder gehad. Theoretisch is een kloppend hartje mogelijk met 5+3, maar dat houdt niet standaard in dat het bij iedereen zo is. Wellicht heeft de innesteling iets langer geduurd bijv. Met 6 weken had ik een echo, liep embryo 3 dagen achter, dus 5+4 en was er geen kloppend hartje te zien nog. De dag daarna had ik nog een echo, vanwege bloedverlies (lang verhaal) en toen was er wel een kloppend hartje, dus met 5+5 dagen. Dus het kan maar zo zijn dat het hartje morgen bijv. Wel klopt!

Ik mag morgen weer voor een echo en zit ook weer redelijk in spanning. Afgelopen maandag nog een echo gehad bij de echopraktijk en kreeg een hartverzakking omdat er geen hartje meer te zien was wat klopte. Na beter zoeken bleek spruitje zich verstopt te hebben en was er gelukkig gewoon een kloppend hartje, maar lag spruitje dus gewoon wat dieper in mij verstopt.

Ben vervolgens de hele week ziek geweest en met een fikse voorhoofdsholte ontsteking in bed gelegen. Wilde eerst geen paracetamol nemen omdat ik niet wist wat het in combi met alle medicatie die ik voor mijn IVF behandeling krijg zou doen, en de kliniek reageerde ook niet bepaald. Maar gelukkig mocht ik op een gegeven moment max 3 paracetamol in 24 uur nemen, en na steeds een halve te hebben genomen heb ik het vol weten te houden en ben ik nu gelukkig weer aan de beterende hand. Maar ja, hopelijk heb ik spruitje hier geen schade mee gedaan...

Al met al weer hard duimen voor morgen en dat ik hopelijk het kleintje weer op de echo voorbij mag zien komen en hij / zij mij niet weer zo laat schrikken als afgelopen maandag! Duimen jullie weer met mij mee?
 
Wat fijn voor jullie die goede echo's'! Stelt je toch meteen een beetje gerust he, tot je weer bijna mag dan wordt je weer zenuwachtig
 
Dank je wel kirste . Het stelde idd niet veel voor en was maar eenmalig vanochtend vroeg bij het afvegen. We gaan er maar vanuit dat het Niks ernstigs was
 
Spannend morgen weer je echo!!! Komt vast dik in orde, ga voor je duimen!! (Leuk soms als de app je tekst niet in 1 x opslaat)
 
Pff gelukkig vandaag een betere dag dan gisteren.. niet zo misselijk. Snel maar het huis gaan schoonmaken nu ik daar wat energie voor heb..

plassen er hier nog meer vrouwen voor moeders voor moeders? Ik moet echt m'n adem inhouden bij het vullen van de flessen. Wat een nare geur komt er van dat conserveermiddel af!!
 
Hoi iedereen

wat leuk om te lezen... ik ben na mijn vakantie ( 16 aug) gestopt met de pil. Toen gewoon ongesteld geworden.. en jullie raden het nooit.. vorige week een test gedaan. Die was positief!!! Nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn. Ik ben dus ook uitgerekend in juni . Het is nog allemaal zo pril. Morgen gaan we het aan onze ouders vertellen. Die verwachten het nog helemaal niet. Ik ben zo benieuwd naar hun reacties. 7 november mijn eerste echo ( ben dan 7 weken ) spannende tijd hoor....
 
Spruitje heeft me niet laten schrikken dit keer, hartje klopt nog steeds en ziet er goed uit! Kan weer rustig ademhalen dus ;-)

@Jazz: ja iedere keer is het vooraf weer spannend en na die tijd gelukkig iedere keer weer een opluchting. Hoe voel jij je? Nog bloedingen gehad?

@ Apesaartje: bij de andere keren heb ik wel MvM gedaan, maar moet me nu nog aanmelden. Wilde afwachten of het wel goed zou verlopen allemaal. Maar die lucht herken ik zeker. Vies hè? Ik hield ook iedere keer mijn adem in.... Maar tis voor een goed doel, moet je maar denken!

@Lisa: welkom en gefeliciteerd ! Welke datum ben je dan uitgerekend?
 
ik ben na mijn berekening 27 Juni uitgerekend!

Ik voel me echt prima, soms wat last in mijn buik (zo'n ongesteldheisgevoel) en vanacht last van wat krampen maar voor de rest voel ik mij prima!

het voelt echt onrealistisch dus hoop dat het wat werkelijker word na de eerste echo!
 
Terug
Bovenaan