Uitgerekend in juni 2017

Ja Kirsten, is zeker voor een goed doel! Anders spoel ik het toch alleen maar door de wc! Fijn dat we zo een steentje bij kunnen dragen!

Gefeliciteerd Lisa! Leuk hoor, zo snel!! Ik was zelf in april gestopt met de pil en op 30 sept kwam ik erachter dat ik zwanger ben.

We hebben het al vrij vroeg verteld hoor! Was pas 6 weken ofzo! Misschien nog wel vroeger, want dacht sowieso dat ik een week verder was. Op 22 nov, bij m'n volgende echo wordt echt duidelijk hoe ver ik ben.  Nog zo lang wachten.....
 
He Lisa ik heb met direct de zelfde dag aan mijn ouders verteld en m'n schoonouders 2 dagen later, ze werken onregelmatig dus om die samen te treffen was ff moeilijk haha de reacties waren super leuk! vooral van m'n schoonouders het word hun eerste kleinkindje dus alles is nog nieuw!

Hier veel steekjes in m'n buik, heb een tijd gehad dat ik niet continu hoefde te plassen maar die hell is weer aangebroken haalde rest van de kwaaltjes zakken allemaal een beetje af de laatste dagen dus das wel fijn!

Kirsten, wat fijn dat je een goede echo heb gehad! lekkerder het weekend ik gaan kan bijna niet :)

Ik word steeds zenuwachtiger als ik er aan denk dat ik maandag mag,  er schiet me continu door m'n hoofd: als het maar gegroeid is en als het hartje maar klopt....... vind het wel erg spannend hoor! hoop dat we trots onze (schoon)broers en (schoon)zussen het goede nieuws maandag avond kunnen vertellen!! dan nemen we zelf 2 weken de tijd om het de rest van de familie en beste vrienden het te kunnen vertellen na die 2 weken weer een echo en dan mag het van mij de wereld in.. dan ben ik bijna 10 weken en vind het wel oké! maaaaar nu eerst maandag afwachten...............
 
<p style="text-align: left;">Leuk te lezen al die goede echo''s. .nog 6 dagen dan mag ik ook eindelijk!!</p>
<p style="text-align: left;">Mama van een trotse zoon ook.hier via 3e iui zwanger van ons 3e kindje!</p>
<p style="text-align: left;">Mijn boobs doen met vlagen zeer verder heb ik echt zo'n in friettent dingen echt bizar hahahaha ik ga er niet altijd aan toe geven hoor maar jeetje lastig!!!</p>
<p style="text-align: left;">Ik merk wel dat ik echt al een pens heb nu jemig...opgeblazen terwijl ik pas 5 weken en 4 dagen ben, zullen de darmen wel zijn...</p>
<p style="text-align: left;">Vandaag gebroken dienst dus vanochtend gewerkt en ik mag om 18.00 weer vertrekken...baal ik echt van ik wil.gewoon even rustig liggen :-(</p>
<p style="text-align: left;">Maar goed hierna 3 dagen vrij!</p>
<p style="text-align: left;">@jazz zal allemaal vast goedkomen jow ik ken er ook genoeg met bloedverlies</p>
<p style="text-align: left;">@lyn ik zou gaan wisselen van verloskundige dit kan echt niet! Heb je een mogelijkheid om te wisselen???</p>
<p style="text-align: left;">Nou langzaam aftellen morgen onze trouwdag 3 jaar getrouwd en maandag zijn we 7.5 jaar samen :)</p>
 
@ Kirsten tot n uur geleden niks.maar nu net dus wel weer n heel klein btje...  Kan het ook niet echt bruine afscheiding noemen het is meer gelig-heeeel lichtbruin niet echt duidelijk ofzo... pff maakt me wel heel angstig!alleen soms bij afvegen...  Verder niet echt buikpijn ofzo, blehhh wachten tot maandag gaat lang duren ben ik bang!
 
Hoi allemaal

leuk om alle verhalen te lezen. Ik ben nu als het goed is 5 weken en 5 dagen zwanger van nummer 3. Het was een cadeautje want we hadden het niet meer verwacht. Ik heb twee jongens van 4 en 2 jaar.

volgens de berekening zou ik 25 juni uitgeteld zijn. Ik heb op 15 nov de eerste echo. Vindt het zo lang duren. Ik voel me anders dan bij de andere twee  heb veel last van buikpijn en mijn buik is echt al dik  kan nog maar 1 broek aan  wie heeft dit ook?  echt raar om nu al positie broeken aan te doen. Ook ben ik erg moe vooral na een dagje zwemmen met de twee jongens  .

ik vind het leuk om de verhalen te lezen. Succes allemaal deze weken!

 
Inmiddels wel btje ongi krampen...

maar dat vergeet ik helemaal te zeggen Kirsten! Wat fijn dat je echo weer goed was! Top, het ziet er toch naar uit dat het dit keer helemaal goed gaat komen!
 
Terug
Bovenaan