Uitgerekend in juni 2017

Heel veel sterkte Annemarie.

Jazz, snap goed dat je je zorgen maakt. Zou ik waarschijnlijk ook doen. Hoor echter wel vaker om mij heen dat het gebeurd, zonder gevolgen. Als je twijfelt, gewoon even de vk bellen. Een zeurderig gevoel in mijn buik herken ik wel door de maanden heen. Soms voel ik me even alsof ik ongesteld moet worden, soms zijn het mijn darmen volgens mij.

Meiden, hebben jullie trouwens tips om goede zwangerschapskleding te gaan shoppen? Ik ben bijna jarig en krijg een outfit van mijn ouders, maar zoek nu nog een mooie winkel waar ik hen mee naar toe kan nemen. Voorkeur in Zuid Holland of Brabant, maar andere tips zijn ook welkom.
 
Buikpijn is inmiddels weg en het bruine ook! Gelukkig..  ik houd zelf erg van basic dingen dus ik heb spijkerbroeken gehaald bij de H&M en een jurkje bij de prenatal. Maar ik zou gewoon even googlen op kleding en winkels!
 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben ook naar de H&M geweest. Was prima. Ik krijg ook goede verhalen over bon prix te horen. Maar dat is alleen online? </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik kan voor het maken van een Facebook groep trouwens kiezen tussen 'besloten' of 'geheim'. Besloten kan iedereen zien maar kunnen alleen leden mee praten. Geheime groepen zijn ook niet zichtbaar voor niet leden. Wat vinden jullie het fijnst? Ik denk zelf de geheime groep. Om m aan te maken moet ik alleen wel minstens 1 vriend toevoegen. </span>
 
<p style="text-align: left;">Thanks, had nog helemaal niet aan H&M gedacht. Zal ik eens gaan kijken!</p>
<p style="text-align: left;">Een geheime groep lijkt me inderdaad ook beter. Je mag mij toevoegen hoor. Hoe werkt dat? Moeten we eerst vrienden worden en dan kun jij jou en mij koppelen aan de groep en dan kunnen we van start? Ik ben op dit forum ingelogd via Facebook. Zie jij daar iets van? Zo nee, zal ik je mijn naam sturen.</p>
 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ja daar moeten we inderdaad eerst vrienden voor zijn. Volgens mij kan ik alleen maar vrienden toevoegen. Geen probleem hoor. Wie lid wil worden kan me anders opzoeken op Facebook op de naam Sarah Ockhuysen.. dan voeg ik je toe! </span>
 
Hoi dames,

Apesaartje: hoe heet de groep dan zoek ik hem even op.

Het gaat prima hier, alleen soms net het gevoel alsof er wat vast zit in mijn keel..

Ik kan gelukkig wel weer gewoon eten en drinken haha. We hebben ons vandaag even in de kinderwagens verdiept, jeetje wat een keuze (!)

Liefs, Leonie
 
Terug
Bovenaan