Uitgerekend in juni 2017

Hey dames

Miskraam is op gang gekomen en nu hopen dat ik niet alsnog een curettage moet...

Ow mijn dochters naam spreek je uit als Daaaani :)

Ik ga jullie nu verlaten ik wens jullie enorm veel succes in jullie zwangerschap en ik hoop over een tijdje weer mee te kunnen babbelen in een andere groep natuurlijk....

Liefs Annemarie
 
Ben vandaag 14 + 3 en had gisteravond ineens weer bruinverlies! Ik weet dat t niks hoeft te betekenen maar baal toch weer btje dat dat dan inene weer  om de hoek komt kijken... ook btje zeurderig gevoel in Mn buik! Meer mensen hier ervaring mee?
 
Hey wat grappig apesaartje! Ik ben de 21e 16 weken dus we lopen aardig gelijk! Leuk zeg!

Is het gelukt met een groep aanmaken? Lijkt me leuk! Via de app van ouders van nu lukt het mij alsmaar niet om in te loggen, heel vervelend....

 
Sorry! Gisteren heb ik zo'n slechte dag gehad en savonds een optreden gehad, dus ben er even niet aan toe gekomen. Vandaag een vrije dag, dus ga er vandaag even aan zitten!

Jazz, wat vervelend! Zal vast niks zijn, ik heb er meer over gelezen, maar kan me voorstellen dat het super irritant is. Daar zit je gewoon niet op te wachten...
 
Terug
Bovenaan