Uitgerekend in maart 2017

Goedenavond meiden,

Voor diegene die interesse hebben om alles met elkaar te delen heb ik een facebook pagina aangemaakt. De groep is begin maart 2017 mama's. Ik zelf ben zwanger van me 2de kindje. Zou het leuk vinden als we elkaar op facebook treffen in een beslotengroep. Daar kunnen we elkaar vragen stellen en mee lezen en leven met elkaar. Groetjes marije

Als eerste gefeliciteerd allemaal!

Ik lees al een aantal weken mee, zwanger van de eerste!

Vandaag de eerste echo gehad, eindelijk.

En het hartje klopte! Toch een geruststelling, was best zenuwachtig..

Ik dacht dat ik 21 maart uitgerekend was, maar volgens vk toch 28 maart. Maar kan met 12 weken echo nog veranderen.

Verder gelukkig weinig klachten, begon al haast te twijfelen aan mezelf.. haha!

Wat fijn CarolaW dat je een hartje hebt gehoord! Wat een opluchting moet dat zijn :) Wanneer moet je voor de tweede/termijnecho?

Ik mag aanstaande dinsdag voor de eerste echo, ben dan volgens mijn berekening 8 + 2 wk. Denk dat ik ook flink zenuwachtig ga zijn hoor.

Ja, toch een geruststelling.. Je zit er zo lang na uit te kijken..

Ik heb dinsdag 6 september de tweede echo.. :) dus over 4 weken!

Jij nog succes met wachten, hopelijk is het snel dinsdag.. ;)

Ook wij hebben vandaag onze eerste echo gehad al met 7 weken omdat wij met hulp zwanger zijn geworden.

Er klopte een mooi hartje en de uitgerekende datum is 29 maart.

Het was zo fijn om het hartje te horen omdat kk steeds het gevoel had dat er iets niet goed was. Maar gelukkig  was alles goed. Nu mag ik naar een eigen  verloskundige dus dat is ook weer  fijn.

Welke klachten hebben jullie allemaal?

Ik ben snel moe/wisselend humeur/snel honger/draaierig en natuurlijk zere borsten

Hi allemaal.

Ik ben in verwachting van ons eerste kindje. En volgens de berekeningen ben ik 14 maart uit gerekend.

Heb behoorlijk last van misselijkheid, moeheid, puisjes in m'n gezicht. Voor de rest zijn wij heel er blij met t nieuws.

Afgelopen dinsdag eerste afspraak bij de verloskundige gehad, helaas konden we niets zien,had geen volle blaas en m'n darmen waren in de weg,volgende week maandag een nieuwe afspraak hoop dan wel iets te kunnen zien en horen. Dat zou echt geruststellend zijn.

Liefs,

Yuni 27 jaar

Hoi allemaal,

Afgelopen dinsdag de eerste echo gehad. Ik grapte altijd dat ik een tweeling zou krijgen en op de echo zagen we ook twee zakjes. Helaas heeft een van de baby's het niet gered. Daar heb ik nu ook bloedverlies van. Met het andere baby'tje gaat het wel goed zei de VK. Maar ik ben wel een beetje bezorgd.

<span style="line-height: 1.5;">Waarschijnlijk zijn we 9 maart uitgerekend. Over twee weken hebben we de termijnecho.</span>

<span style="line-height: 1.5;">Fijne zwangerschap allemaal!</span>

<span style="line-height: 1.5;">Liefs Miriam</span>

<p style="text-align: left;">Miriam , ik snap dat je je nu zorgen maakt hopelijk gaat het van af nu allemaal goed.</p>
<p style="text-align: left;">Yuni , hopelijk kan je maandag meer zien.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Wij hebben 24 aug weer een echo hopelijk dan weer een mooi hartje te zien en horen.</p>

Terug
Bovenaan