Uitgerekend in maart 2017

Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen getest na 4 ivf behandelingen en hij is eindelijl positief! Ik zou ongeveer 4 weken zwanger zijn en ik mag over 3 weken een echo maken in het ziekenhuis en daarna ga ik mijn verloskundige bellen.

Ik heb al 1 spruitje van bijna 3 rondlopen (wel natuurlijk) dus ben benieuwd allemaal hoe het gaat lopen..

Ik ben gelukkig nog niet misselijk vorige keer wel 16 weken) alleen idd laat van me darmen en moe.. maar ja moe ben ik al 6maanden van al die hormonen die ik heb gekregen.

Gr

Goedemorgen alleen, wat leuk om te lezen allemaal. Wij hebben gisteren onze eerst echo gehad. 8 weken en 6 dagen werd bevestigd en alles ziet er super goed uit. Hartje klopt mooi en je zag zelf beentjes bewegen. Het was werkelijk waar een wonder. We zijn super blij.

wij gaan volgende week trouwen en op vakantie daarna hebben we nog een echo op 13 weken zodat we alles nog een keer kunnen zien. Nu al zin in.

Ik ben wel steeds misselijk en heb hoofdpijn maar ik begin te merken dat dat nu wel toch steeds iets minder wordt. verder niets te klagen.

zijn er hier nog meer mensen die mee doen met het prenataal onderzoek ? Wij laten dit wel testen. niet dat we dit verwachten maar gewoon uit voorzorg.  Het stelt niet veel voor. Beetje bloed afgeven en een echo om een nekplooimeting te doen.

Geniet er allemaal ! liefs Chantal

Wat fijn Chantal vanVeen! Lijkt me heerlijk die eerste echo. Hier nog twee weekjes geduld hebben. Fijne vakantie en trouwdag alvast, wat een bijzondere tijd voor jullie zo.

Wij zijn nu 6,5 week in verwachting maar hebben ook al besloten een combinatietest te laten doen :)

Ik moet nog wachten tot 16 aug voor intake bij de vk. En wordt gek van onzekerheid :(. De klachten worden minder (of wen je eraan??) voor mijn gevoel, geen steekjes meer in mijn buik, niet misselijk. Alleen wat licht in mijn hoofd, pijnlijke borsten en last van darmen. Gisteren weer test gedaan en die gaf weer 2-3 weken aan net als vorige week. (Ben 5,5 weken vanaf menstruatie).

Wil het liefst eerder naar de vk voor controle maar weet niet of dit nut heeft?

Verder wachten wij niet tot de combinatietest aangezien dit niet meer dan een kans beregening is. Wij gaan in week 11 zelf voor de nipt. Je kunt gewoon in nl bloed laten prikken, dit gaat per koerier naar België.

Verder nog iedereen gefeliciteerd!!

ik post niet vaak maar dit komt omdat ik steeds ruzie met t forum heb.  Hij logt steeds uit of ik kan moeilijk inloggen, weet niet wat het is.

Goedemiddag :)

Ook ik ben zwanger, ben bijna 26 en al 1 dochter van 2 jaar en 4 maanden. Ik heb in mei een miskraam gehad, en nu gelukkig weer zwanger en uitgerekend op 23 maart. Morgen hebben we de echo en ben erg benieuwd.

Had bij de miskraam al het gevoel dat het niet goed zat op het moment dat ik testen, nu heb ik er wat meer vertrouwen in, en ik heb zelf het gevoel dat het een tweeling is ( waarom geen idee ) maar het gevoel is er.

Ik ben misselijk maar gelukkig niet overgeven wel vaak op het punt van. Veder snel buiten adem, last van me buik en extreem moe. Ook is mijn buik zo enorm opgezet, pas me broek  niet meer en probeer het echt een beetje te verschuilen op het werk.

Hoop een hartje te zien kloppen morgen. Ben ook erg benieuwd naar al jullie verhalen.

Groetjes.

Goedemorgen alle,

Allereerst gefeliciteerd allemaal :)

het was een gestunt om via de app de forum te openen en inloggen. Maar eindelijk binnengekomen. Haha

In mei ben ik van de pil. (8 jaar geslikt met regelmatige cyclus) de eerste week van juni m'n laatste menstruatie gehad.  En de tweede bleef maar uit.. Kreeg allemaal kleine kwaaltjes, moeheid, zere borsten.. Haar uitval. Dus ik ging denken miss heb ik weer bloedarmoede.

Op 15juli clear Blue test gedaan en het was raak. Was opgelucht omdat een reden nu had voor al die kwaaltjes en voelde geen onzekerheid.

Nu inmiddels 9 week bijna 10..  As vrijdag eerste echo! Vind wel beetje spannend :) om te zien.

M'n moeheid is gelukkig minder maar nu heb ik last van m'n darmen. Krampen en moeilijk naar de toilet. Probeer echt vezelrijk te eten.  Maar als nog.

Iemand tips? Voedingtips?

Grts,

jasmina

Hallo dames,

Hier na een mmm 6 weken en 5 dagen zwanger van de tweede ik heb al een dochter van 4. Ik ben zelf bijna 32  Heb aanstaande donderdag onze eerste echo waar ik me best druk om maak (bang dat er geen hartje klopt of zo ) dus ik ben blij als alles goed blijkt te zijn.

Goedenavond,

Ik heb een facebook groep aangemaakt. Voor diegene met interesse het is begin maart 2017 groep. Is besloten en we kunnen alles daarop met elkaar delen.

Terug
Bovenaan