Uitgerekend in maart 2017

Goedemorgen dames,

Wij hebben 18 juli positief getest.

Afgelopen woensdag de eerste echo gehad en daar bleken wij zwanger te zijn van een drieling.

Vrijdag een echo gehad in het ziekenhuis en de kans is groot dat ze samen in 1 vruchtzak zitten en dat ze eeneiig zijn.

We mogen ons aankomende donderdag melden in het Radboud in Nijmegen voor weer echo.

Erg onzeker dit allemaal.

Ik heb al een zoontje van bijna 3 en zitten middenin een verhuizing. Erg heftig allemaal.

Oja uitgerekende datum is ommenabij 29 maart 2017.

Is er al een fb groep?

Liefs merel

Wat spannend merel!

Een drieling! Gefeliciteerd zo bijzonder!

Ik ben 29 maart uitgerekend.

25 augustus de eerste echo. Ik ben zo benieuwd wat we gaan zien en horen (1e) ik kan niet wachten !

Leuk om mee te lezen. Van harte dames!

Wel spannend om te lezen dat het ook fout gaan kan, ik leef erg met jullie mee, ladys!

Hier uitgerekend op 30*03*2017. Nu dus 7+4. Hebben pas op 22 aug intake bij de VK, ik zag dat sommigen al met 8 wk een echo hebben, hier doen ze dat pas tussen de 10 en 11 weken, moeten helaas dus nog lang wachten.

<span style="line-height: 1.5;">Ben 25 jr, dit is onze eerste zwangerschap, en zijn er erg blij mee :D.</span>

Qua kwaaltjes erg moe, slaap het liefst de hele dag. Voel me gedurende de dag vaak erg raar, een voor mij nog onbekend gevoel in mijn buik waarvan ik niet kan plaatsen of ik nu honger heb, vol zit of misselijk ben. Wel gek, maar moet mijn lichaam dus gewoon even opnieuw leren kennen. Heb ook af en toe last van bloedverlies, maar ik probeer die zorgen een beetje van mij af te zetten, maar vind het wel erg spannend!

Spannend allemaal! Ik mag morgen (eindelijk) voor de eerste echo naar de verloskundige. Hopelijk gaan we een sterk hartje zien/horen.

Wij hadden alleen een echo omdat we via het ziekenhuis  zwanger geworden zijn. Bij de verloskundige hebben er de eerste echo met 9/10 weken volgens mij.

goeieavond,

lees al een tijdje mee en ook wij zijn zwanger. uitgerekende datum 8 maart 2017.

in februari een miskraam gehad kwamen bij de eerste echo er achter dat het hartje gestopt was na 6 weken en 5 dagen.gelukkig geen curretage maar kwam het spontaan opgang daarna.

nu 10,5 weken zwanger dus en met 6 weken een echo al gehad vanwege een bloeding maar bleek toen nog niks aan de hand te zijn en nu krijgen we pas donderdag de officiele echo. dan 11 weken zwanger en hopelijk kunnen we het dan bekend maken.

heb bijna geen klachtte alleen heel moe en gevoelige borsten.

dus ben erg zenuwachtig.

grtz kitty

Terug
Bovenaan