Uitgerekend in maart 2017

Wij hebben een positieve test en zijn 9maart volgens internet berekening uitgerekend, zo blij!!! Het is ons eerste kindje en zijn helemaal in de wolken!! Wel wat last van kwaaltjes maar dat hebben we voor lief. Vrijdag 15 juli echo.. Spannend!!

Hoi iedereen.

Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Na 3 en een half jaar ben ik eindelijk zwanger. Afgelopen vrijdag een test gedaan en die was positief! Na ruim 3 jaar hebben wij ons door laten verwijzen naar het ziekenhuis, omdat we door hadden dat het ons op een natuurlijke manier gewoon niet ging lukken. Na een reeks aan onzerzoeken, hebben ze in het laatste onderzoek ook mijn ei leiders doorgespoten en daarna zijn we begonnen aan iui. Ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat na 3 en half jaar proberen en nu 1 keer iui het gelijk raak is. 3 augustus heb ik mijn eerste echo. Ik vind het super spannend! Ik ben 17 maart uitgerekend.

Lieve allemaal,

wat klinkt er veel blijdschap door in jullie reacties..! Bij ons is het helaas terug naar 'start': heb afgelopen week een mk gehad :(

Op 300km van huis - in hotel voor werk - begon ik savonds hevig te bloeden, wat voelde ik mij alleen! Het bloeden werd na de eerste x al snel minder en heeft maar 2 dagen geduurd, daarna een echo: niks meer te zien :( Nou was het al vroeg, maar dat maakt het niet minder verdrietig.

Vandaag zou moeders voor moeders ook bij mij komen, helaas kon dat dus niet doorgaan...

ik wil jullie niet negatief stemmen! Maar lichtbruin bloed betekent vast niets! Bij mij was het heel rood, dat zie je bij mk eerder.

Ik hoop me snel weer bij jullie aan te kunnen sluiten. Geniet ervan en allemaal gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Aller eerst linda 1983 wat erg voor je van je miskraam..wens je veel sterkte en veel succes bij het opnieuw proberen!

Hier ook een positieve test en uitgerekend op 16 maart...nu 4+4. Ben zwanger van ons 2e kindje. Maar het voelt net zo bijzonder

Wat leuk om al die verhalen te lezen.

Maar ook heel vervelend om te lezen dat het mis kan gaan! Sterkte Linda1983!

Anderhalve week geleden heb ik ook positief getest. Volgens de berekening op internet ben ik 11 maart uitgerekend van ons eerste kindje.

Gelukkig heb ik (op wat gevoelige borsten na) tot nu toe geen last van kwaaltjes. Hopelijk blijft dat nog even zo want ik ga volgende week de 4daagse in Nijmegen nog lopen.

Sterkte Linda1983!

Jij ook Honki Donki, ik moet er sowieso al niet aan denken maar nu al helemaal niet (woon in de regio Nijmegen)

Ik ben zo moe steeds. Toevallig vandaag tot nog toe een fitte ochtend meestal wil ik al weer even gaan liggen.

Thanks allemaal, sluit me snel weer aan hoor, maar dan bij de post uitgerekend in april, denk ik ;) Positief blijven!

Respect voor Honki Donki, succes in Nijmegen!

Terug
Bovenaan