Uitgerekend in maart 2018

<p>Hoi allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! </p><p>Ik heb vorige week een positieve zwangerschapstest gehad. Ga er komende woensdag nog eentje doen en dan aanmelden bij de verloskundige. Hoop dat we dan snel een echo krijgen. </p><p>Wij zijn precies een jaar bezig geweest. In maart ook een positieve test gehad maar is toen na de innesteling helaas weer weggegaan. Dus nu hopen dat het allemaal goed gaat! En het wordt ons eerste kindje ??</p><p>Liefs suus</p>

Hallo allen,<p>Ook wij verwachten in maart een wondertje. 28 juli eerste echo en intake. Vermoeidheid en veel plassen, verder geen kwaaltjes voor zover ik weet. Wij zijn een samengesteld gezin, ieder al 1 kindje. Gefeliciteerd allemaal. Spannende periode gaan we met z'n alle tegemoet.</p>

<p>Hey hallo! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij weten sinds 30 juni dat ik zwanger ben en volgens de berekeningen begin maart uitgerekend. Vind dit zo ontzettend leuk en spannend tegelijk! 27 juli eerste echo, dat duurt voor mijn gevoel nog zo ontzettend lang! Wil zo graag horen dat alles goed is!!! Mijn vriend kan ook niet wachten, maar die wil vooral vertellen dat hij papa wordt! Voel me verder super goed! Borsten zijn wat gevoeliger en soms beetje menstruatie achtige buikpijn. Maar als dit zo blijft, ben ik een gezegend mens! :)</p><p style="text-align: center;"> </p>

<p>Hoi allemaal!</p><p>Iedereen gefeliciteerd! Leuke en spannende tijd vind ik het! Vandaag met het ziekenhuis gebeld, 28 juli mogen wij voor de echo komen als er dan nog geen hart activiteit is moeten we de week erna weer terug. Spannend, lijkt nog zo ver weg maar het is al over twee weken. Wil gewoon zo graag alles weten van dit kleine wondertje in mijn buik ?</p><p>Leuk dat er zoveel dames in hetzelfde schuitje zitten op dit moment, is fijn om te delen ook. Zou het liefst al van de daken willen schreeuwen dat het dan nu eindelijk gelukt is!</p><p>succes allemaal en geniet ?</p>

<p>Hoi allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij hebben afgelopen vrijdag test gedaan, nu 5 weken zwanger. Voor de allereerste keer. Super spannend! Net in mei getrouwd en gelijk daarna zwanger. As zondag gaan wij het tegen onze ouders en broers en zus vertellen, leuk leuk leuk</p>

<p>Spannend allemaal! Ik had zondag al getest maar toen was de test wel positief maar aan de lichte kant. Vanmorgen opnieuw getest en het teststreepje is gelukkig 2 keer zo donker! Goed teken denk ik</p>

<p>Hi allemaal! Wat leuk. Ik ben nieuw hier. Gister een test gedaan en hartstikke positief. Eindelijk een dikke vette plus te zien.. vorige maand ging het helaas fout. Sochtens hadden we een test gedaan, en smiddags moesten we naar het ziekenhuis wegens bloed verlies. Een miskraam helaas. Gister direct een digitale test na de gewone test gedaan, en deze gaf aan +3 weken. Super leuk dus. Wat zijn we blij, maar ik vind het ook heel spannend.. vorige keer ging het tenslotte mis. We bekijken het maar positief. Dat is het enige wat we nu kunnen doen. Donderdag ochtend ga ik de verloskundige bellen. Hopelijk mogen we snel Langs komen. Ik was vanochtend goed misselijk.  Ook al last van veel plassen en heel gevoelige tepels sinds vorige week donderdag. Toen wist ik eigenlijk al dat het raak was. We zaten toen nog in Mallorca en om teleurstelling te voorkomen hadden we afgesproken pas thuis een test te doen... Iedereen gefeliciteerd en succes met de zwangerschap! </p>

Terug
Bovenaan