Uitgerekend in maart 2018

Hoi meiden,
Ik was even druk met de vakantie. Ik heb mijn eerste echo op 3 augustus. Ik ben echt heel zenuwachtig. Ik heb een fb pagina gemaakt. Ik ga er goed mee aan de slag als ik terug van vakantie ben. Ik hou hem wel besloten voor mensen die het nog stil willen houden 
Ik heet trouwens gaby. Ik krijg mijn naam hier niet gewijzigd 
https://www.facebook.com/Uitgerekend-Maart-2018-726097797588286/ 

Hoi meiden, Ik was even druk met de vakantie. Ik heb mijn eerste echo op 3 augustus. Ik ben echt heel zenuwachtig. Ik heb een fb pagina gemaakt. Ik ga er goed mee aan de slag als ik terug van vakantie ben. Ik hou hem wel besloten voor mensen die het nog stil willen houden  Ik heet trouwens gaby. Ik krijg mijn naam hier niet gewijzigd  https://www.facebook.com/Uitgerekend-Maart-2018-726097797588286/ 

Hey,
Leuk om allemaal verhalen te lezen van anderen.
Ik ben vandaag 5+5 en krijg op 1 augustus mijn eerste echo. De vorige zwangerschap helaas een mk gehad met 5 weken. Erg spannend allemaal. Ik vraag me wel af of jullie ook zo moe zijn. Bij de kleinste inspanning ben ik helemaal kapot en voel ik me licht in mijn hoofd. Zou het een tekort aan het een of ander zijn?

Groetjes!

Ik heb dat ook zo snel moe. Ben heel snel buiten adem en ontzettend lamlendig. Ik kan elk moment van de dag slapen. Ik denk dat dit wel normaal is hoor.
Ik kan alleen momenteel niet meer bijhouden wie, wie is hoor in dit topic er komen zoveel aanmeldingen. Ik weet bijna niet meer welk verhaal bij wie hoort.
Ik probeerde me ook aan te melden bij de fb groep maar dit lukt niet. Jullie wel?

Als ik me aanmeld bij die fb groep komt er dan niets te staan in de tijdlijn? Ik wil namelijk niet dat anderen al zien dat ik zwanger ben.

Het zou zonde zijn als het hierdoor al bekend werd. 

Geheimpje S heb je facebook tijdlijncontrole aan staan? Dan bepaal je zelf of wat je op je tijdlijn komt te staan. Je moet dan toestemming geven aan FB of het er op komt te staan. Heb ik dus altijd aanstaan in geval van rare foto's of taggen die ik niet wil.
Ik gebruik de link trouwens niet moet ik inloggen op FB weet het passwoord niet meer. Gewoon zoeken met facebook app.
c

Ik heb precies hetzelfde boomerang.. Ik hou het ook niet meer bij. Wel leuk dat de groep steeds groter wordt. Ik ben ook steeds best moe bij inspanning. Vandaag ook duizelig terwijl ik goed gegeten had. Ik heb ook nog steeds last van borsten, en een opgeblazen gevoel. Ik ben zo benieuwd de eerste echo hoop zo dat het goed zit. Zou het niet leuk vinden als mijn kinderen teleurgesteld worden. Ik heb ze wel verteld dat de mogelijkheid er is, dat het hartje niet meer klopt.
Misschien kunnen we afspreken dat je aanmeld op fb als de mensen in jullie omgeving het weten. Dan kunnen we los op de fb pagina. Ik durf er nu ook niet veel mee te doen  

Ik heb precies hetzelfde boomerang.. Ik hou het ook niet meer bij. Wel leuk dat de groep steeds groter wordt. Ik ben ook steeds best moe bij inspanning. Vandaag ook duizelig terwijl ik goed gegeten had. Ik heb ook nog steeds last van borsten, en een opgeblazen gevoel. Ik ben zo benieuwd de eerste echo hoop zo dat het goed zit. Zou het niet leuk vinden als mijn kinderen teleurgesteld worden. Ik heb ze wel verteld dat de mogelijkheid er is, dat het hartje niet meer klopt.
Misschien kunnen we afspreken dat je aanmeld op fb als de mensen in jullie omgeving het weten. Dan kunnen we los op de fb pagina. Ik durf er nu ook niet veel mee te doen  

Terug
Bovenaan