Uitgerekend in maart 2018

Hey Chantal,
Een heel aantal vrouwen heeft hier last van, de eerste 1,5 week heb ik dat ook gehad. Nu nog af en toe. Mijn vk zei dat dat te maken heeft dat je baarmoeder aan het groeien is en dat daar veel gebeurt momenteel. Zodra je echt krampen krijgt is dat wat anders. Zoals Suzy al zei: als ke het niet vertrouwt: gewoon bellen! ?

Hi allen,
sinds afgelopen woensdag weten wij dat ik zwanger ben van onze eerste. 11 augustus hebben we de eerste echo, erg spannend!
Ik ben soms een beetje misselijk, moet veel plassen, gevoelige borsten en soms wat moe. Heb ook last van buikpijn maar las dat het vaker voorkomt ivm groeiende baarmoeder. 
Het is allemaal nog onwerkelijk en durf helemaal niet blij te zijn tot we de eerste echo hebben en we te horen krijgen dat het levensvatbaar is. Herkennen jullie dit gevoel? 
Tevens wil ik mij graag aanmelden voor de FB groep maar de link werkt niet en via zoeken lukt ook niet. Wie o wie kan mij helpen?
groetjes, Kim

Hallo,

Ook ik ben nieuw hier. Afgelopen dinsdag positieve test, woensdagochtend nog eens getest voor de zekerheid. Het is zo onwerkelijk! Vooral omdat ik me eigenlijk heel goed voel, alleen de hele dag moe en vaak plassen. Maar dit maakt me ook wel een beetje onzeker. Wie merkt dit ook?

Wij hebben 10 augustus de intake en de eerste echo. Volgens de verloskundige zou ik nog ongeveer 6 weken zijn.

Groetjes Iris 

Voor alle nieuwe dames, gefeliciteerd! 
Ik kan het zelf ook nog moeilijk volgen wie nu wie is zo groot is de groep ondertussen. Maar wel leuk natuurlijk! 
@boomerang, succes morgen met de echo. Hopelijk is het allemaal goed! 
Ik ben morgen 7 weken ben iedere week blij als ik weer een week verder ben dichter naar de 12 weken! 

Hoi Allemaal..
Ik ben vandaag 7 weken zwanger en ook uitgerekend in maart. 
Ik ben 42 en heb een dochter van 12, en nu dus in blijde verwachting van mijn tweede kindje.  
Heel veel succes allemaal en geniet van de zwangerschap

Hoi! Wij hebben afgelopen vrijdag onze eerste echo gehad. We waren toen 6 weken en 6 dagen. Heel bijzonder, zelfs het hartje kon je zien, nog niet horen. Nu hebben we de volgende echo op 11 augustus. Hopelijk blijft alles zo goed gaan, ben alleen heel erg moe. 
Succes meiden!! 

Wat raar dat het niet werkt. Misschien als jullie mij een vriendschap verzoek doen. Kan ik jullie uitnodigen voor de site. Gabriel van bruchem 

Inderdaad veel dames in de groep! Iedereen ook gefeliciteerd! Aangezien dit mijn eerste zwangerschap is alles nieuw. Zo ben ik vandaag totaal niet misselijk, maar gisteren wel de hele dag. Het wisselt echt per dag. Soms heel erg, dan niet, dan klein beetje. Herkennen jullie dat ook?

Terug
Bovenaan