Goedemiddag iedereen en de Gelukkige zwangeren onder ons van harte gefeliciteerd!
Voor diegene die minder geluk hebben. ..erg veel sterkte!
Ik ben momenteel uitgerekend op 31 maart 2018 van ons eerste kindje!
Ben zwanger geworden met icsi omdat we een pgd behandeling deden om het marfan syndroom, waar ik drager van ben, uit te sluiten. Best een heftig gedoe al zeg ik het zelf al die hormoonprikken tijdens de icsi behandeling en het laaaannnggee wachten tot pdg procedure helemaal was afgerond (ruim 2 jaar geleden besloten we voor kinderen te gaan!).
De eerste hormoonbehandeling sloeg niet goed genoeg aan dus goede maand later de 2e hormoonbehandeling en nu kwam ik gelukkig wel in aanmerking voor eicelpunctie. Ik had 8 eicelblaasjes. Van die 8 bleken er 7 goed voor bevruchting. Hiervan kwamen 4 embryos waarvan 3 (!!) Waren aangedaan met het syndroom. Het was dus echt hopen dat die ene overgebleven was ook zou pakken! En gelukkig!!! Ik had stiekem een paar dagen te vroeg al een test gedaan en die was positief...kon het niet geloven dus er volgden nog heel veel andere testen
Uiteindelijk pas afgelopen donderdag naar het amc voor de eerste echo en alles zag er goed uit!! Frummeltje lag op de juiste plaats, correcte lengte en goede hartslag. Wat was (ben) ik blij!! En zo'n bijzonder gevoel om voor het eerst je kindje te zien! Nu hopen dat alles goed blijft gaan! Ben sochtends wel erg misselijk (niet overgeven helaas) en heb wat last van mijn stoelgang, maar ey..alles voor het goede doel!
Heerlijk om dit met jullie te kunnen delen! Willen jullie uiteindelijk weten wat het wordt of laten jullie je verrassen??
Succes iedereen!