Uitgerekend in maart 2018

Wow Larissaseline dat is best heftig maar ook heel fijn. Je bent gewoon nog zwanger. Wat super! Ik ben vandaag ook weer gerust gesteld. We hebben de insteek gehad. En alles zag er goed uit. 12 september termijn echo dan weten we precies hoever we zijn. We gaan nu van 10 weken uit. 

Ja dat was flink schrikken maar ben zo erg blij. 
Zelf had ik mij vergist met de uitgerekende datum. Ik zelf dacht dat ik 6 maart uitgerekend zou zijn maar 16 maart word het
 Fijn gevoel geeft het he als je gerust gesteld bent!

Hallo allemaal,
Vandaag voor het eerst sinds een week weer hier aan het lezen. 
Vanochtend hebben we de eerste(geplande) echo gehad. De kleine lag heerlijk in m'n buik, alles zag er perfect uit. Heb echt liggen janken van geluk :) ben 1 dag later uitgerekend dan we dachten, dus vandaag 10+1.
Ook voel ik bij m'n onderbuik al voorzichtig een buikje komen, nog niet zichtbaar.
Kan niet wachten overigens tot we in de 'veilige' zone zitten en het gewoon kunnen vertellen. Wel al verteld op m'n nieuwe werk, vooral omdat ik met chemicaliën werk vond ik het belangrijk om snel te melden.
Voor iedereen met slecht nieuws, heel veel sterkte. Ik weet niet goed wat ik anders kan zeggen...

Hallo allemaal!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Het blijft een wonder :)
Zelf ben ik nu ong 10 weken ver nadat mijn man en ik een ivf traject zijn ingegaan. Nadat ik bevallen was in 2014 van een meisje die helaas niet levend ter wereld kwam, werd onze wens naar verloop van tijd weer groot en groter, maar helaas mocht het niet lukken op de natuurlijke manier. Het was de eerste ivf poging, dus we waren echt helemaal in de wolken (nog steeds). Wel blijft het extra spannend, maar genieten doen we elke dag!Wel elke 2 weken echo.

Groetjes Adriana

Mama muts: wat fijn dat alles goed is!

Gebruiker695709: gefeliciteerd en hopen dat nu alles goed gaat!!

Ik zelf zit weer in een rollercoaster. Vorige week bloed gehad en dat was gelukkig snel over.
Gister zat ik op de bank en het liep er zo weer uit.   Snel naar de wc gelopen en daar kwam het allemaal bloedstolsels. Weer de verloskundige gebeld en moest direct naar de eerste hulp. Weer een echo gehad en kindje was gezond en hardstikke druk. Toen werd Ik naar huis gestuurd, ik voel me zo erg onzeker. Was kwaad van binnen dat ze verder niks deden.
Toen ik eenmaal thuis was weer de verloskundige gebeld en hun gaan nu bespreken met het team wat ze gaan doen.  Ik zit weer in onzekerheid.
Over 15 dagen ga ik op vakantie maar het zit mij niet lekker.

Larissaselina: wat heftig! Hoe ver ben je? Hopelijk blijft alles goed gaan. Ik lees wel eens vaker dat het gebeurd. Kan 'alleen' stolsels zijn of misschien een afgestoten vruchtje van een tweeling? Ik zou volgende week nog een echo aanvragen dat je wat zekerder op vakantie kunt.

NLYH: vorige week dachten ze dat het een miskraam was. Maar dit is de tweede keer dat er stolsels uitkomen. Ja voor dat ik op vakantie ga wil ik inderdaad weer een echo. Ik ben nu 11 weken en 2 dagen dus nog even en dan ben ik over de twaalf weken.

Terug
Bovenaan