Uitgerekend in maart 2018

Hoi meiden, heb weer een beetje bij gelezen. Ik wordt steeds op rustig bij het lezen dat het fout is gegaan bij sommige dames. Heel veel sterkte jullie. Alle nieuwe dames gefeliciteerd hoop dat alles goed gaat. Ik ben nu bijna 10 weken woensdag de 2de echo. Weer heel spannend allemaal. Ik ben nog steeds veel moe, en heb nu heel erg last van mijn stoelgang. Heb ook spul van de dokter gehad. Ik kan mijn buik niet meer verbergen iedereen ziet het al. Beetje balen want wil het liever nog stil houden. De verloskundige zegt omdat mijn lichaam weet wat het doen moet gaat het sneller. Ik heb er namelijk al 2. Wendy ik ben 36 en heb een zoon van 14 en een dochter van 12. Ik laat jullie vrijdag weer wat weten. Grt gaby 

Hoi dames,
3 weken geleden heb ik mijn eerste echo gehad. Ik zou dan 8 weken zwanger zijn, maar het kindje was niet groot genoeg waarop de vk vaststelde dat ik 6 weken zwanger was. Wel een hartslag gezien trouwens.
Vandaag moest ik opnieuw voor een echo om te kijken hoever we nou echt zijn. Helaas geen goed nieuws. Het vruchtje was nog steeds even groot als 3 weken geleden helaas was er ook geen hartactiviteit meer. En moeten we dus wachten tot het afkomt. A.s. maandag moet ik naar de gyn die dan een echo maakt en eventueel een curretage.
Het voelt allemaal nog een beetje onwerkelijk.
Alle dames bij wie het wel goed gaat, gefeliciteerd en geniet ervan!
Liefs. Helena

Lieve Helna 
heel veel sterke 
mij heb dit in februari zelf ook meegemaakt 
het enige wat ik kan zeggen ik zou willen dat 
ik toen gelijk voor een curretage gegaan was
want dan was me veel bespaard gebleven 
eerst tabletten toen dus de miskraam ( sterke weeeen )
toen een heel weekend weeen omdat er dus 
niet alles uit was en uit eindelijk na een 
week dus nog een curretage 

veel sterkte te komende tijd 

groetjes kim 

Hoi Dames! 

Ik ben Melissa, 27 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. 
Wij zijn uitgerekend op 25 maart 2018 ( dit is een dag voor mijn verjaardag). 
Ik ben nu dus 8 weken en 5 dagen. En we weten het pas sinds vorige week. 
Ik heb weinig kwaaltjes op moment enkel dan vermoeidheid en die onwijs sterke geur van dingen. 

Vandaag een goede termijnecho gehad! Uitgerekend 7 maart 2018 en op basis van de Nub-theorie 70 % kans op een meisje! We hebben al een jongen van 2,5 jar oud. Spannend of de Nub-theorie klopt! Maandag bloedprikken voor de Nipt. Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je uitslag hebt? 

Terug
Bovenaan