Uitgerekend in maart 2018

@Kir88, wat fijn dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Zijn er nog dames met nieuwe berichten? Echo's gehad of het nieuws verteld aan familie of vrienden?
Wij hebben het afgelopen week verteld aan familie en daarna aan vrienden. Wat een leuke reacties allemaal! Echt super leuk. Er waren ook vrienden van ons die niks doorhadden (ons zoontje had een shirtje aan met het woord brother erop). Voor de dames die nog zo'n shirtje zoeken, ik had hem bij Hema gekocht (is er ook met sister). 
Verder is bij mij de vermoeidheid gelukkig verdwenen! Hopen dat ik er geen nieuwe kwaaltjes bij krijg. 
Zo, wel weer even genoeg getypt. Ik hoop dat dit topic weer een beetje actief wordt

Goedemorgen dames!
Wat fijn om te lezen dat het bij de meeste zo goed gaat, op wat vervelende kwaaltjes na dan! Alles voor het goede doel :). Bij mij zijn  de zwangerschapskwaaltjes gelukkig weer weg! Alleen nog af en toe raar gevoel in onderbuik maar verder kan ik er weer volop van genieten. Donderdag a.s. mijn 2e echo, zit dan als het goed is op 11 weken (krijg wat vaker echo's vanwege de pgd behandeling ). Kijk er heel erg naar uit!! Mijn vriend en moeder gaan gezellig mee. Ik merk ook dat mijn vriend eindelijk wat positiever wordt, hij hield eerst nogal de boot af om zichzelf te beschermen denk ik, mocht het misgaan.. maar nu krijg ik al kleine ronding in mijn onderbuik (jullie ook??) En begint hij wat enthousiaster te worden!
Nog een vraagje...ik denk dat het al slim is om de luier aanbiedingen in de gaten  te houden? Doen jullie dit ook? En zo ja weten jullie werk merk het beste is? Van sommige hoor ik pampers maar ik heb ergens gehoord/gelezen dat eigen merk kruitvat voor minder uitslag zorgt? Enige ervaringsdeskundige hier?
Iedereen weer heel veel plezier en genieten van dit grote wonder!!
Liefs Thelma

Hallo allemaal, ik lees al een aantal weken mee en vind het nu tijd mezelf voor te stellen. Ik ben 32 en inmiddels ruim 12 weken zwanger van ons 1e kindje. Vanavond hebben we onze 3e echo, de 12 wekenecho. 
Van de verloskundige een hele planning gekregen wanneer je wat moet regelen. Nu zou ik op korte termijn de kraamzorg moeten gaan regelen, maar hoe ga je dat kiezen? Kies je voor de dichtsbijzijnde of ga je mensen in je omgeving vragen? Hebben jullie een keuze al gemaakt? 
Hou vol allemaal :)

@ Thelma. 

Wij hebben altijd de luiers van de kruitvat of Lidl. Deze zijn prima en een stuk goedkoper dan Pampers. Onze kinderen hebben nog nooit luier uitslag gehad. Denk dat het ook deels een kwestie is van op tijd verschonen en goed schoonhouden. 

Het fijne van de kruidvat luiers is dat deze een streepje aan de voorkant hebben die verkleurd zodra er geplast is.

Ik raad wel aan om niet teveel luiers te kopen. Wij hadden toen zes pakken van de eerste maat gekocht en hebben daar nog iets van over. Voor ons geen ramp want er komt er nog een bij :)

Hi allen,
Gisteren de tweede echo gehad, nu 11+3 weken zwanger. 23 maart uitgerekend.
Zijn nu familie en vrienden het leuke nieuwe aan het vertellen.

Terug
Bovenaan