uitgerekend in mei 2009........

Dag meiden!!!!

Ik heb van de week een test gedaan...en ja hoor!!! een streep!! wel licht...dus heb ik er volgens mij nog 4 gedaan....op de laatste stond ZWANGER!!! Ik ben zo ongelofelijk blij!!! en vooral omdat het meteen de 1e ronde raak is!!

net als jullie ben ik i mei uitgerekend....als het goed is ongeveer 1 Mei.....

En Joyce...wat leuk die spenen!!! ik ben ook al naar de prenetal geweest, ik kon het toch niet laten hahha

Vandaag heb ik een taart besteld met: hoera...jullie worden opa en oma! en die ga ik maandag geven,ik kan echt niet wachten!!! Helaas zijn mn ouders op vakantie en moet ik toch nog even geduld hebben...

Ik wens iedereen in iedergeval een heeeeeeele fijne zwangerschap!!!!

xxx Yvette

Hallo nieuwe as. mama's......onwijs gefeliciteerd ook.
Leuk hoor toch al best wel wat die begin mei uitgerekend zijn.

Ik ben vandaag naar de dokter geweest en ben er wel rustig vandaag gekomen.
Hij zei geniet er gewoon van....maak je niet te druk om alles en doe vooral gewoon.....
Wat ik ook heel fijn vond om te horen dat het bij de meeste zwangerschappen gewoon goed gaat....geeft toch een beetje meer rust.

Volgende week ga ik hier in de omgeving eens op zoek naar een verloskundigepraktijk.
Vind het toch wel fijn om een plek te hebben waar ik naar toe kan bellen met vragen ed.
Zijn er hier in de omgeving veel dus ik moet maar eens goed kijken hoe of wat.

Nou succes iedereen....

ps.....ik heb niet zo last van duizeligheid....vooral van buikramp ....waarschijjnlijk darmen want daar heb ik altijd al een beetje last van........en borsten die steeds gevoeliger worden. Misselijkheid is wat minder geworden.

Dames allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!!!!!
ik hoor hier niet thuis, maar jeetje voel me nu al zolang zwanger als de eerste
meimoeders er al zijn haha. Geniet er van en dit forum is ideaal voor al je vragen en onzekerheden als het je eerste is en je hebt vragen, mag je ook wel een keertje bij ons komen spieken of vragen komen stellen hoor!
Maar geniet vooral van deze speciale tijd, want al lijkt de eerste tijd langszaam te gaan voordat je het weet ben je al 25 wk en 5 dg zwanger net zoals ik hihi

liefs Daantje
(een decembermama)

ps wij hebben ook lijstjes gemaakt, bijv. wanneer iedereen is uitgeteld en alle afspraken enzo is echt een aanrader!!!!

Dag Meiden,

En de nieuwe meiden ook allemaal GEFELICITEERD!!!

Ik denk dat ik maandag ook de huisarts s bel om een afspraak te maken.. Haalt indd misschien wat onzekerheid weg want dat ben ik wel een beetje..
Vanmiddag toen ik naar het toillet ging had ik twee vegen rosig/oranje.. Weet iemand wat dit misschien kan zijn??
Ik las wel dat meerdere vrouwen in het begin beetje bloed verliezen (weet niet eens of het bloed was eigenlijk..) en las ook dat als je last hebt van de stoelgang (wat ik dus heel erg heb nu) er als je hard duwt (sorry voor woordenkeuze... :S) er een bloedvaatje kan springen in baarmoeder.. Dat dit het kan zijn?
Of misschien verlaat nog wat bloed van innestel?
Vond het toch wel vreemd..

Miss Mama en LieveKlare: Jullie hebben al een hele gezellige bende meiden thuis las ik.. Wat leuk. Ik wil ook graag een groot gezin maar mijn man wil er 2..

We hebben het mijn ouders verteld en die zijn ook heel blij natuurlijk :)
Toestraks nog 2 boeken opgehaald voor mijn man, over zwangerschap.. Die geef ik hem zondag, dan zijn we 7 jaar samen..

Liefs,
Nancy

Hoi meiden!!
Net een testje gedaan, nog niet positief...Maar weet zeker dat ik zwanger ben.
Ik probeer het morgenavond nog maar een keer.Je weet eigenlijk dat je zwanger bent, maar toch een beetje een teleurstelling  dat de test het nog niet oppikt.Ben morgen dan ook pas 1 dag overtijd...Geduld geduld geduld!!!

Nancy: Wij hebben inderdaad straks een gezin van 4 kinderen.Zijn nu 12 jaar samen, 11 jaar samenwonend en 1 jaar getrouwd, hadden het plan om het bij 2 kids te houden.Na een tijd kwam bij beiden de wens voor een 3e kind.Een jaar over nagedacht en toen de knoop doorgehakt...Eerst trouwen en dan een gokje wagen...Enfin, de dag na ons huwelijk was ik zwanger.En toen hadden we 3 mmeiden.Hier zouden we het echt bij laten....Moet dus ook eerlijk toegeven dat deze zwangerschap onverwacht kwam, heb er een week aan moeten wennen, maar we gaan er nu helemaal voor.

Ben wel jaloers op jullie jonge meiden!!Voelde me 6,5 jaar geleden echt een hippe jonge mama van amper 22 jaar, nu bijna 29...bleh....
Bij mij zijn m'n twintiger jaren echt duidelijk  de kinderen-krijgen fase...Volgend jaar als dit kindje een  paar maanden oud is ga ik weer studeren.
Wat doen jullie eigenllijk?

Nou, fijn weekend, groet Roos.  

Hallo,

Ik werk als gastouder..
Nadat we de kleine hebben wil ik dus gewoon kindjes in huis opvangen :)
Zo kan ik fulltime mama zijn en toch verdienen..

Ik maak me trouwens geen zorgen meer over die vlekjes.. Was verder denk ik niets ernstigs want heb er niets meer van gezien..

Liefs,
Nancy

hey ladies...

ik ben er weer... ben er niet zoveel laatste paar dagen... ben zo ontzettend moe... echt niet normaal..
als ik opsta in de ochtend.. rond 9 uur.. (normaal 8 uur) dan ben ik dood op... ga dan ook meestal in de middag nog ff liggen of als ik terug kom van het werken.... ik slaap echt veel haha... mijn moeder zei al.. achherm je bent echt dood op he... haha..
vanavond eigelijk naar voetbalwedstrijd.. maar dat is me teveel.. ben net pas terug van het werk en vanaaf ook nog een verjaardag.. en moet dadelijk echt ff op de bank gaan liggen anders trek ik het niet..

heeft nog iemand dit zo erg?!?

Verder gaat alles prima hier... niet misselijk ofzo... duizeligheid viel vandaag en gisteren ook mee...
heb wel sinds gisteren steeds in mijn hoofd dat het ook wel eens mis zou kunnen gaan.. en van die gedachte wil ik af... :( kennisje van ons heeft namelijk 3 mk gehad.. en collega vertelde net dat een kennis van haar er 4 heeft gehad... tja en dan ga je toch nadenken... maargoed ik las net dat de dokter tegen hoi32 heeft gezegd dat meeste zwangerschappen gewoon goed gaan.. dat beurde me wel weer beetje op... :)

kreeg ook net kaartje met de post... gefeliciteerd met jullie zwangerschap... van mijn schoonzus... dat vrolijkte me ook erg op :D:D
soms geloof ik het nog niet echt dat ik zwanger ben... haha... maar het is toch echt zo... :)

gaan jullie allemaal bij de dokter langs?!?
de verloskundige zei tegen mij dat dat niet hoeft...

zo'n lijstje vind ik inderdaad een leuk idee... alleeen ben ik er niet goed in... haha... maar zal dadelijk eens een poging wagen... :)

xxx

Naam uitgerekend op kindje afspraak

Simone 1 mei 2de 7 okt intake vk
9 okt echo
Yvette 1 mei 1e
Klarie 2 mei 3de
Triwo 4 mei
Nancy 4 mei 1ste
Kaleigh 4 mei 2de
Joyce 6 mei 1ste 30 sept intake vk

Hoi 32 5/6 mei

Roos 7 mei 4de