Uitgerekend in mei 2017

Oke, nou gelukkig dat het nu weer wat rustiger is beneden! :)

En Femke, gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik ben wel van plan om mij aan te melden voor moeders voor moeders. Maar ik vroeg mij af; ik werk 32-36 uur per week, en op mijn werk is het onmogelijk om urine op te vangen. Kun je dan gewoon mee doen dat je het alleen thuis doet, of is dat te weinig?

Marianne, ik werk zelf ook 36 uur en alle urine die je opvangt is welkom. Als je veel drinkt sta je er nog van te kijken hoeveel je kunt verzamelen dus zeker doen! :)

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik vaak meelezen op diverse fora, maar dit keer vind ik het toch wel erg leuk om zelf ook mee te schrijven.

Precies 3 weken heb voor het eerst positief getest (3dgn voor NOD, kon echt niet langer wachten hahaha). De uitgerekende datum lijkt nu 3 mei te zijn, maar dat zal de echo moeten bevestigen. Pfff, ik moet nog 3,5 week wachten op de eerste echo, dus ik zit nog een lange tijd in spanning.

Hallo dames!

Gezellig hier zeg! En jaaaa, ik mag me ook aanmelden! Volgens mijn eigen berekening ben ik 14 mei uitgerekend, we zullen zien bij de eerste echo 28 september wat de verloskundige zegt. Heel spannend allemaal, in April MA(missed abortion) gehad na 12 weken (bij 2e echo bleek het hartje niet meer te kloppen). Uiteindelijk nog gecurreteerd. Maar gelukkig is het weer zover: Ik ben zwanger! Nu hopen en duimen dat alles goed gaat :)

Gelukkig zie ik al veel dames met dezelfde klachten! Ik ben (nog) niet misselijk, soms een beetje moe, maar wel van die krampjes in mn buik.

Spannende periode, maar gelukkig kunnen we hier met elkaar kletsen. Zijn er al mensen die het verteld hebben aan familie/vrienden?

Is het misschien leuk (en handig) om een afgesloten FB pagina te maken? Is voor veel meiden iets makkelijker.

Liefs!

Hallo allemaal,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben volgens eigen berekening 2 mei uitgerekend, spannend! Aanstaande woensdag de eerste echo (8 weken) op medische indicatie bij de gynaecoloog omdat ik in mei geopereerd ben aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij er 1 eileider verwijderd is. We hadden totaal niet verwacht om zo snel weer zwanger te zijn, waren er ook niet zo mee bezig, dus we zijn heel blij! Wel spannend nu, ik heb angst dat het weer verkeerd kan gaan... Gelukkig geen last van misselijkheid maar wel snel moe en volgens mijn man een kort lontje, is ook zo haha!

Leuk om jullie verhalen en ervaringen te lezen!

Liefs

@Annee: ik heb het aan m'n ouders en beste vrienden (3) verteld. Ik vind die 12 weken grens sowieso een btje overdreven maar dat is voor iedereen anders natuurlijk :)

Ja dat vind ik ook, maar bij mijn eerste zwangerschap had ik dus bij de 12 weken echo foute boel, dan is t ook wel erg vervelend als je iedereen weer langsmoet om het te vertellen. Het gaat natuurlijk viavia ook snel rond, en dan die rare taferelen die je krijgt als mensen denken dat je nog zwanger bent, terwijl jij niet wist dat diegene wist dat jij zwanger was. Erg pijnlijk  en awkward.

Wie heeft er interesse in een FB groep? Geheim natuurlijk, niemand anders behalve jij kan het dan zien. Doe ik het via uitnodidging, dus als je wilt, laat je emailadres dan achter of stuur me die via een berichtje. Voeg ik je toe :)

Terug
Bovenaan