Uitgerekend in mei 2017

Ow whahaha zie in me berichtje van vanmorgen dat ik @linda heb staan maar dat was voor ingrid bedoeld! Stond naast een kennisje in de metro vanmorgen beetje te babbelen en zij heet linda, lekker bezig! Warrig zwangerschapshoofd:p

Jeetje Michelle wat schrikken, een auto ongeluk. Fijn dat jullie zo goed in de gaten werden gehouden! Gelukkig dat alles goed is met jullie meisje.

Ik had al wel echt last van nesteldrang. Vorige week maandag de keukenkastjes leeg gehad en alles schoongemaakt haha. De helft van de keuken gedaan, toen was ik kapot. En dag daarna kwam er uit dat ik volledig rust moet nemen, dus afmaken zit er niet meer in haha..

Maar moet wel zeggen dat ik er wel onrustig van wordt als niet alles netjes is. Helaas kan ik niets meer doen dan het loslaten haha. Misschien komt het bij jou als je straks verlof hebt Inge!

Oeh leuk Nansje om alles in elkaar te zetten!! Dan komt het ineens heel dichtbij allemaal he.

Ik ben vanochtend voor controle geweest bij de gynaecoloog. Bloeduitslagen van vorige week waren goed en de hartfilmpjes zien er ook goed uit. Hij heeft een echo gemaakt en dat ik afgelopen week gerust heb heeft goed geholpen! Hij schat de baby nu rond 2400 gram terwijl de schatting vorige week rond 1900-2000 gram zat!! Ben zo blij!

Vrijdag naar de anaesthesioloog. Ik begin wel erg op te kijken tegen de ruggeprik en de keizersnee. Eerst keek ik er helemaal niet tegenop, maar begin het nu heel erg eng te vinden. Hopelijk valt het mee.

Datum keizersnee is bekend: 26 april!!! Nog een week.. aaah! De datum houden we voor onszelf, maar jullie kunnen het wel weten haha. Ben wel blij dat we het geslacht nu niet weten, anders was alles al bekend; geboortedatum etc. Toch nog iets wat een verrassing is. :)

Hahaha Nansje volgens mij ben je nog een beetje warrig. :p Want volgens mij is het ook geen Ingrid, maar Inge haha!

Marianne wat goed nieuws! Jullie kleintje groeit dus nog even goed door!! Dan moet het gewicht volgende week vast boven 2500 gram uitkomen, wel spannend hoor nog een weekje!! Maar mooie datum! En komt vast goed, laat het over je heenkomen! Tegenwoordig is een keizersnede die gepland is heel relax en krijg je je kindje gelijk bij je!

Hahaha ja die ingrid was een autocorrect foutje van mijn telefoon maar het staat wel super knullig hahah! Sorry!!

Fijn Marianne dat het de goede kant op gaat met jullie kleintje! De datum komt nu wel heel dichtbij.

Nansje, geeft niet hoor van die fout in de naam. Ik wist al dat je mij bedoelde. Haha.

En Marianne, ik heb inmiddels al anderhalve week verlof en toch nog geen nesteldrang! De vk zei al dat er een kans is dat ik er ook geen last van ga krijgen. Mijn vriend heeft er overigens wel een beetje last van. Die is van alles aan het regelen en doen. Hoef ik het niet te doen.

Zo die is flink gegroeid in zo'n korte tijd marianne!
Donovan woog vanochtend 2314 gram dus die van jullie is gewoon al wat zwaarder!
De ruggenprik valt trouwens heel erg mee vond ik en de keizersnede ook. Ben benieuwd of jij ook een halve dag na de keizersnede alweer naast het bed staat haha. Zonder morfine was trouwens ook heel goed te doen! (van dat spul wordt je ook alleen maar moe weet ik nog van mijn niertransplantatie) dus dat is echt wel een aanrader om het zonder te proberen.
Donovan mag zaterdag misschien mee naar huis, want dan is hij 36 weken en hij voldoet al aan alles om mee naar huis te mogen behalve zijn leeftijd. Baby's moeten minimaal 36 weken zijn om mee naar huis te mogen. Hij gaat dan wel met sonde naar huis omdat hij nog niet alles uit zichzelf opdrinkt (dat is normaal in deze leeftijd, vanaf de 37-38 weken gaat dat wel gebeuren zei de zuster, maar in deze leeftijd kost drinken nog heel veel energie om tegelijk te ademen, drinken, adempauzes nemen) maar hetgene dat hij zelf niet opdrinkt moeten wij dan via de sonde bij hem inbrengen.
Morgen ga ik 2 nachten bij Donovan in het zkhs slapen om de zorg voor hem volledig te nemen en te zien waar ik nog tegenaan loop. Het eerste nachtje samen met hem voelt nu al wel heel apart en ik ben er nog niet eens haha.. (zit nu gewoon nog thuis op de bank denkend aan morgen met idols op de achtergrond haha) maar wel fijn dat de eerste 2 nachtjes in het zkhs kunnen zodat ik mijn vragen nog kan stellen als ik ergens tegenaan loop.

Wat fijn zeg kelly dat je kleintje misschien mee naar huis mag! En dat je even bij hem mag slapen 2 nachtjes in het ziekenhuis.

daarna lekker thuis genieten van je gezinnetje!

Ik zie jammer genoeg je fototje niet, ben we benieuwd. Maar ben sowieso benieuwd hoe jullie er allemaal uitzien haha, zo grappig je spreekt elkaar al behoorlijk lang maar geen idee wie iedereen is eigenlijk!

Oh want ik heb een fotootje toegevoegd van Donovan aan mijn profiel. Kon maar 1 foto toevoegen, dat is dan je profielfoto. Jammer dat jullie die niet kunnen zien.. Maar ik weet ook niet waar ik dan wel een foto van hem/ons kan plaatsen zodat jullie het kunnen zien?
Inderdaad nansje, ik ben ook wel benieuwd hoe iedereen eruit ziet en vooral jullie baby's over een paar weekjes!

Terug
Bovenaan