Jeetje Michelle wat schrikken, een auto ongeluk. Fijn dat jullie zo goed in de gaten werden gehouden! Gelukkig dat alles goed is met jullie meisje.
Ik had al wel echt last van nesteldrang. Vorige week maandag de keukenkastjes leeg gehad en alles schoongemaakt haha. De helft van de keuken gedaan, toen was ik kapot. En dag daarna kwam er uit dat ik volledig rust moet nemen, dus afmaken zit er niet meer in haha..
Maar moet wel zeggen dat ik er wel onrustig van wordt als niet alles netjes is. Helaas kan ik niets meer doen dan het loslaten haha. Misschien komt het bij jou als je straks verlof hebt Inge!
Oeh leuk Nansje om alles in elkaar te zetten!! Dan komt het ineens heel dichtbij allemaal he.
Ik ben vanochtend voor controle geweest bij de gynaecoloog. Bloeduitslagen van vorige week waren goed en de hartfilmpjes zien er ook goed uit. Hij heeft een echo gemaakt en dat ik afgelopen week gerust heb heeft goed geholpen! Hij schat de baby nu rond 2400 gram terwijl de schatting vorige week rond 1900-2000 gram zat!! Ben zo blij!
Vrijdag naar de anaesthesioloog. Ik begin wel erg op te kijken tegen de ruggeprik en de keizersnee. Eerst keek ik er helemaal niet tegenop, maar begin het nu heel erg eng te vinden. Hopelijk valt het mee.
Datum keizersnee is bekend: 26 april!!! Nog een week.. aaah! De datum houden we voor onszelf, maar jullie kunnen het wel weten haha. Ben wel blij dat we het geslacht nu niet weten, anders was alles al bekend; geboortedatum etc. Toch nog iets wat een verrassing is.
Hahaha Nansje volgens mij ben je nog een beetje warrig.
Want volgens mij is het ook geen Ingrid, maar Inge haha!