Uitgerekend in mei 2017

We hebben gistermiddag lekker spelletje gedaan en 's avonds voor de tv gehangen hihi. Relaxdagje.

Morgen mijn laatste dag zwanger. Hihi. Heel gek.

Heeeerlijk morgen nog even Nansje! Was de controle vanmiddag weer goed? :)

Wanneer heb je de extra echo Quirine? Gelukkig heb je bijna verlof! Kun je dan wat meer rusten. :)

Lekker hoor even samen relaxen nog! Hoelaat moet je in het ziekenhuis zijn morgen? Ben zo benieuwd of het een jongetje of meisje is, vind het zo knap dat je het volgehouden hebt om het niet te weten!!

Jaa vandaag mijn laatste paar uurtjes! Van werk zal het niet veel komen, vooral mn spullen netjes achterlaten, gedag zeggen, trakteren en dan om 12 uur toedeloeee! Haha

controle vanmiddag was weer goed, kleine ligt diep ingedaald maar dat voel ik zelf al langere tijd, en verder was bloeddruk enzo perfect, pas over 2 weken weer terugkomen!

Ik moet mij melden tussen 06:30 en 07:00. Om 09:00 ben ik aan de beurt...... ik heb nu echt barstende koppijn en ben erg onrustig. Zenuwen haha!!

Ben zelf ook heel benieuwd. Afgelopen dagen kreeg ik wat het gevoel dat het een meisje is.... maar nu droomde ik vannacht over een jongetje. Ik weet het echt niet meer. :p

Ooôh heerlijk! Dat is nog eens een leuk werkdagje hihi!! En dan lekker zowat de hele zomer vrij.. wat een vooruitzicht!

Mooizo dat de controle goed was! Super dat de baby al mooi ligt ingedaald. Hoe voelt dat dan? De gynaecoloog zei dat die van ons al aardig met het kontje was ingedaald, maar heb niet het idee dat ik verschil voel met een poosje geleden haha.

Leuke en spannende tijd voor iedereen. Dat verlof is echt fijn! Ik heb er inmiddels 2 weken op zitten en merk nu pas hoe fijn het is. Je merkt pas echt hoe moe je bent als je de rust pakt. Zolang je maar door blijft gaan merk je het niet zo!

Zondag stonden bij mij ineens de vriendinnen op de stoep voor een babyshower. Verrassing! Erg leuk en gezellig, maar was daarna wel gesloopt.

Slaap al een aantal dagen echt heel slecht. Slaap nu met enige regelmaat op de bank, omdat ik dan in bed niet meer kan liggen. Heel vervelend. Komt vooral doordat die kleine nog altijd zo gigantisch druk is en mij daardoor heel veel pijn doet. Vaak komt de kleine klem te zitten tussen/onder mijn ribben als ik ga liggen, dus dan is het oorlog van binnen. Echt niet normaal hoe hard het er dan aan toe gaat! En dan zeggen ze dat als de kleine indaalt er meer ruimte vrij komt aan de bovenkant en je ribben minder pijn zouden moeten doen. Hier dus echt niet! De kleine gebruikt die extra ruimte alleen maar als extra bewegingsruimte om nog harder te kunnen duwen!

Wij hebben de enveloppen voor het geboortekaartje ook al in huis. Hebben ze alleen niet besteld bij dezelfde partij als waar het kaartje vandaan komt. Als we ze bij het geboortekaartje bestelden betaalden we meer dan het dubbele per envelop! Vond ik wel erg overdreven dus voor iets wat toch gelijk weg wordt gegooid. Dus hebben we de enveloppen ergens anders via internet besteld. De adressen hebben wij door middel van adreslabels erop geplakt. Vond ik veel netter dan schrijven omdat mijn handschrift vrij onleesbaar is. Haha!

Wel fijn dat je je zo vroeg mag melden marianne! Dan hoef je er niet heel de dag tegenop de kijken!! Heel erg spannend zal aan jullie denken morgen!!

Ben heel erg blij dat ik nu verlof heb, wat inge zegt zolang ik bleef doorgaan viel de vermoeidheid mee maar afgelopen dagen ben ik ook echt op, slaap ook slecht heb idee dat ik soms al oefen/voorweeen heb en die kleine is ook erg druk snachts, al doet het niet zoveel pijn als bij jou inge!!

Het indalen zelf voelt als krampjes en steekjes downunder zeg maar, maar nu hij echt ingedaald "vast" ligt voelt het als een contstante druk beneden, en niet meer met je benen tegen elkaar kunnen zitten, als ik op mn zij lig kan dit niet zonder kussen ertussen, nog erger lopen als een gansje, en wat pas iemand tegen me zei, het voelt alsof  hij er elk moment uit zou kunnen vallen hahah, daar moest ik wel om lachen. Voel veel druk in mn liezen, alsof ik teveel mn best heb gedaan in de sportschool met zon gek thigh adductor aparaat. Maar goed ga er vanuit dat het nog een week of 4 duurt en kan nu lekker veel rusten dus moet goedkomen!!

Leuk dat je nog een babyshower kreeg Inge! Snap dat je daarna gesloopt was. Al helemaal als je 's nachts zo beroerd slaapt! Bij jou heeft dat indalen dus helaas geen effect!

Hahaha Nansje alsof de baby er elk moment uit kan vallen. Hahaha dat klinkt echt hilarisch. Ik geloof niet dat ik dat allemaal voel haha. Maar het lijkt me niet prettig als je nog meer als een gansje gaat waggelen. Ja idd de kleine blijft vast nog even lekker zitten! Kun jij nog even goed tot rust komen. :)

Heel fijn dat ik zo vroeg kan komen inderdaad. Dan hebben we het het snelste weer gehad. Om 09:00 sta ik ingepland. We gaan ongeveer 06:10 weg, dan zijn we er 06:50. Ben de hele dag al misselijk van de zenuwen hihi.

Hoop dat je vannacht nog een beetje slaapt! Laatste nachtje samen, morgen als gezinnetje!

Wens jullie heel veel succes morgen en hoop dat je er toch een beetje van kan genieten!!

Veel liefs

Lekker verlof Nansje! Ik nog 1 dagje :) Morgen trakteren op het werk. Heb wel vandaag al een cadeau gehad van alle collega's, een stokke tripp trapp kinderstoel in het lichtgrijs. Die wilde ik super graag! Veel te gek natuurlijk.. hihi!

Zojuist naar de verloskundige geweest. Ze kon nog steeds niet precies voelen of de kleine nou wel of niet in een stuit ligt, ze twijfelde tussen het hoofdje en de billen.. morgen heb ik de liggings echo, dan weten we het zeker. Verder was mijn ijzer te laag, dus ik moet vrijdag bloed prikken in het lab om te kijken of het ijzer idd te laag is. Anders moet ik nog een bepaald iets ophalen bij de apotheek waar ik dan een recept voor krijg..

Geniet van je verlof Nansje! Ik heb mn 1e week al helemaal volgepland hahaha, van bezoek tot naar de kapper en van schoonmaken (nesteldrang) tot de laatste puntjes op de i zetten wat betreft de babykamer.

Marianne, heel veel succes morgen! Geniet nog van jullie laatste avond samen. Hopelijk verloopt alles voorspoedig en kun je snel je kindje vast houden. Ik zal aan je denken!

X

Terug
Bovenaan