Uitgerekend in mei 2017

Idd Marianne, heel veel succes morgen! En probeer ook een beetje te genieten :) het gaat zo snel!

Hier idd ook morgen laatste werkdag en dat is maar goed ook: heb zo geen zin meer!

Volgende week dinsdag liggingsecho, steeds harde buiken daardoor kan de VK niet goed voelen hoe ze ligt.

misschien raar: maar hebben jullie ook zo'n dorst en zin om te snoepen? Ik heb dat de laatste dagen opvallend veel. Morgen maar even de VK bellen of dat normaal is.

slaap lekker!

Heel herkenbaar quirine. Ik dronk altijd heel slecht. Sinds de zwangerschap let ik erop dat ik minimaal 1,5-2 liter drink per dag. Maar de laatste week is dat ook een stuk meer geworden. Ik drink vooral ranja. Vind water niet lekker en de ranja die ik heb is zonder toegevoegde suiker. Dus scheelt aan calorieën. Ik denk dat ik nu dagelijks de 3 liter wel aantik. Het gaat niet in slokjes, maar ik drink in 1 teug een hele beker leeg. Ook heb ik veel meer zin in zoete dingen dan een tijdje geleden. Ik probeer het niet teveel te doen, maar zo af en toe een hand flink zoete snoepjes gaat er wel in! Klinkt dus niet als iets om je zorgen over te maken.

Hallo dames!

Vanochtend om 10:00 ben ik bevallen van een lief klein meisje, ze heet Tamar. Ze is 2720 gram en doet het hartstikke goed! Ben zo in de wolken.. het voelt allemaal nog erg onwerkelijk.

Verder vond ik de ruggenprik en keizersnee zelf erg meevallen. De napijn die ik nu heb is wel hevig, heb best veel naweeën. Daar moet ik echt even doorheen bijten.

Ik heb Tamar ook al twee keer aan de borst gehad en dat ging ook prima!

Ben helemaal happy met ons meisje! :)

Gefeliciteerd! Dat heb je maar mooi weer achter de rug. Fijn dat de ruggenprik en keizersnee mee zijn gevallen. Nu lekker genieten!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Marianne! Fijn dat de ruggenpik en keizersnede mee vielen.

Geniet lekker van je gezinnetje!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een mooie naam en wat een goede groeispurt heeft ze dan nog gemaakt!! Heel fijn voor jullie!

Hoop dat je herstel voorspoedig verloopt! Lekker gaan genieten van jullie gezinnetje nu!
<p style="text-align: left;">Veel liefs</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Terug
Bovenaan