Uitgerekend in mei 2018

Yvette,

ik heb ook geen klachten, alleen als ik de trap afhobbel zonder BH pak ik mijn borsten beet, want anders doen ze een beetje zeer door dat heen-en-weer schudden, haha! En ik heb helemaal geen grote borsten, cup B. Ik merk dat ze iets voller zijn geworden aan de bovenkant, vind ik helemaaaaaal niet erg. Net alsof ik weer 16 ben! 

Verder geen misselijkheid of hoofdpijn. Wel heel emotioneel (niet overdreven, maar ik zoek sneller ruzie met mijn vriend en huil sneller bij series) en zo nu en dan een klein beetje een 'trekkerig' gevoel of een niet pijnlijke steek in mijn onderbuik. Schijnt je baarmoeder te zijn die groeit, dus hoort erbij.

Maar voel me fit! 's Avonds ietsje eerder moe dan normaal, een uurtje ongeveer, maar geen last van vermoeidheid overdag. 

Ik mis trouwens echt mijn WIJN!! Jullie ook? Ben nu alcoholvrije wijnen aan het testen, tot nu toe niet echt geweldig.

Hoi meiden!
Ik wilde even testen of ik niet met mijn naam online kwam ?.
gefeliciteerd aan alle zwangeren! Mijn eerste kindje is via ivf geboren en nu ben ik totaal onverwachts spontaan zwanger geworden! We waren er totaal niet mee bezig! Zo bijzonder. Ik heb het wel verteld aan mijn ouders en aan twee goede vriendinnen. Ik ben een paar weken alleen dus dan wil je het wel kunnen delen. Ik voel me goed! Maar ook zeker zwanger Haha, opgezette buik (nu al!!), opvliegers, bij vlagen licht misselijk en duizelig. Hoop dat het hierbij blijft! Ik ben 11 mei uitgerekend en heb de 26ste een eerste echo. 
Ik was vooral mijn eerste zwangerschap MEGA onzeker, en dat heeft het soms echt verpest. Dus ik heb besloten dat nu niet te doen! Het loopt zoals het loopt en daar kan je helemaal niets aan veranderen. Dus laat het los en geniet! Je bent zwanger totdat het tegendeel is bewezen, en ook geleerd uit mijn vorige zwangerschap: alle soorten kwaaltjes horen erbij op verschillende momenten, vaak is niets 'raar'. Helaas helpt Google hier ook niet bij (soms wel heel handig uiteraard!). Maar echt meiden trap niet in mijn fout en probeer te genieten ?. Fabienne voor jou natuurlijk wel heel erg, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid, sterkte! 

Hi meiden.
Ook ik ben als het goed gaat uitgerekend in Mei. 2 testen gedaan maar het liefst zou ik er elke dag 1 doen want ik kan het nog steeds niet geloven. We zijn al een jaar bezig en begon al een beetje stress te krijgen of het wel ging lukken. Volgende week gaan we op vakantie. Dit zou naar Mexico zijn, maar gelukkig kunnen we inboeken. Nu alleen nog iedereen wijsmaken dat we omboeken vanwege al de natuurrampen die er nu zijn.
Gelukkig niet misselijk ( tot nu toe dan) wel sneller moe en mijn reuk vermogen is enorm sterk.
Leuk om hier andere meiden te ontmoeten die precies hetzelfde mee maken. 

Hoi dames,

Ik ben nu 6 weken zwanger, eergister het hartje horen kloppen. Ik ben ook in mei uitgerekend, exact welke datum weten we nog niet :) Ik heb nu al last van bandenpijn, en de hele dag misselijk af en aan. Anders als bij de eerste, bij mijn eerste zwangerschap op het begin nergens geen last van gehad..

Hi Dames! 
Mag ik hier mee kletsen? Rond 20 mei uitgerekend  (Volgens eigen berekening)
Afgelopen zaterdag positief getest :D
Dit wordt ons 2e kindje, we hebben al een dochter van bijna 2. Hier nog weinig last van symptomen.  Iets wat vollere borsten en sneller moe maar dat krijg je al snel met een peuter in huis :p

goede morgen allemaal,
ik lees al even mee, maar vanmorgen dan toch echt een positieve test in handen. als ik het uitreken ben ik 9 mei uitgerekend. nog heel pril, dus wil niet te hard roepen.
zal me even voorstellen ben 24 jaar oud en heb al een zoontje van 1,5jaar oud.
ik hoop dat ik ook mag aansluiten bij de facebookgroep (als deze geheim is aangezien nog niemand iets weet van mn zwangerschap).

Terug
Bovenaan