Uitgerekend in mei 2018

Gefeliciteerd iedereen die nu ook de positieve test in handen heeft!
Ik heb zojuist de huisarts en verloskundige gebeld. 20 sept is onze eerste echo en intake! ? 
duurt nog zo lang voor mijn gevoel maar ik start volgende week maandag met mijn nieuwe baan dus ik denk dat het dan allemaal wel voorbij vliegt!

Gefeliciteerd voor degenen die zich inmiddels ook een zwangere vrouw mag noemen!

@Essie, als het goed is kun je vanaf een week of 6 / 7 een kloppend hartje zien/horen. Dus wie weet kun je die van jullie baby ook al horen :)
Wij hebben een afspraak als ik 7 weken en 1 dag ben, dus ben ook reuze benieuwd!
Merk wel dat ik heel gespannen ben omdat het zo lang heeft geduurd en al eerder mis is gegaan. Maar met vertrouwen moet het goed komen.
Wij zijn van plan fotolijstjes te kopen met een leuke tekst erin voor onze ouders/broer/zus. Extra leuk is dat mijn schoonzusje net haar eerste huis heeft gekocht en wij dan haar eerste cadeautje voor haar nieuwe huis gaan geven :)
We wachten wel tot na de 1e echo.

Wanneer gaan jullie het delen op je werk?

Hoi meiden
Gefeliciteerd allemaal! 
Hier afgelopen donderdag ook een licht positieve test, vind het allemaal nog erg eng aangezien wij al 2,5 jaar bezig zijn en vorig jaar augustus een vroege miskraam hebben gehad.. 
Afgelopen april zijn wij gestart met de ziekenhuis molen, 3 weken geleden gestart met medicatie voor te hoge prolactine en nu meteen zwanger!
Gisteren ook nog een test gedaan en die was donkerder dan die van donderdag, clearblue test gaf afgelopen zaterdag 1-2 weken aan.
Wil het ook zo graag aan ouders en schoonmoeder vertellen maar vorig jaar waren we daar ook vroeg mee en toen moest ik ze al snel weer vertellen dat het mis was gegaan, nu wachten we sowieso tot eerste echo.. 14 september staat de echo gepland in hetziekenhuis!
Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en dat die 12 weken maar snel om mogen gaan ???

@Carmen, super dat je met 7 weken al mag! Vanochtend met de VK gesproken en ze vinden het te vroeg. Nu een afspraak staan op 25 September en dat zou 8+1 zijn. Zelf ook erg gespannen dus ik deel het gevoel!

Wat betreft het melden op werk: ik doe dit zelf (denk ik) pas rond week 20 omdat dit tegen de kerstvakantie aan is. Volgens mij ben je niet verplicht je zwangerschap te melden tot drie weken voordat je met verlof gaat en aangezien ik toch maar een nummertje ben in mijn organisatie zie ik geen reden om het eerder te vertellen!

Leuk zo'n fotolijstje!

@Kimberley, extra spannend voor jou dus! Hopelijk verloopt alles voorspoedig.

Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk dat er steeds meer dames bij komen :)
Vanochtend de huisarts gebeld en die denkt dat ik gewoon bij de verloskundige terecht kan, dat vind ik zelf prettiger dan bij de gyn. Dus zo de verloskundige maar eens bellen en kijken of dat ze het met de huisarts eens zijn.
Ik zit al helemaal op een roze wolk, we hebben zelfs al een wiegje gekocht voor onze uk! Toch vind ik het wel nog heel spannend of het nu wel zit. Maarja gewoon afwachten!
Ik denk dat ik het met 12 weken op mijn werk vertel, dan wil ik het ook aan iedereen bekend maken en wil het mijn baas wel persoonlijk vertellen. Aan naaste vrienden en familie willen we het vertellen als we het hartje hebben zien kloppen en alles goed gaat.

Duurt nog lang he, voordat we het hartje kunnen horen. Je bent er zo mee bezig dat je het liefst gisteren al een echo had haha!
Ik ben van plan het na de eerste echo aan mijn baas en echt naaste collega's te vertellen. Zij zijn op de hoogte van ons ziekenhuistraject dus ik vind het wel prettig dat zij op de hoogte zijn. De rest van het bedrijf, kleine organisatie, hoort het wel na 12 weken.
Ik durf nog geen spulletjes te kopen hihi, pas na 12 weken ga ik los!

Net contact gehad met de verloskundige. Ik heb 6 september al een echo. Ik ben dan 5 weken en 3 dagen zwanger, best vroeg dus! Ben beetje bang dat er dan nog niks te zien is..

Ga er sowieso niet van uit dat we een kloppend hartje zien. Als hij op de goede plek zit zijn we al blij!

Mijn hcg stijgt erg hard, elke dag wordt hij duidelijk donkerder en hij is nu al, een dag na NOD, donkerder dan dan de controle streep. Volgens de verloskundige is dit gelukkig een goed teken, heel misschien dit deze stijging door een tweeling kan komen, maar daar durfde ze verder nog geen uitspraak over te doen.
Ben nu wel heeeel benieuwd, zouden het er twee zijn??

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik heb afgelopen vrijdag positief getest en zou 5 mei uitgerekend zijn.
Recht heel blij met de positieve test kan ik niet zijn aangezien ik afgelopen mei een miskraam heb gehad na 8 weken en een paar dagen daarvoor een goede eerste echo had gehad met kloppend hartje. Ik hoop dat ik snel op 12 weken zit dat de angst dan een beetje verdwijnt. Wij vertellen het al wel tegen onze ouders aangezien we na de miskraam ook veel steun van hun hebben gehad.
Ik heb al een zoontje samen met mijn ex en die wordt volgende maand alweer 3. Met mijn ex ben ik uit elkaar gegaan toen mijn zoontje 4 maanden was en nu ruim 1,5 jaar samen met mijn vriend. 

Terug
Bovenaan