Uitgerekend in mei 2018

Gefeliciteerd!!!  Ik ben zelf 21 mei uitgerekend voorlopig dan moet 3 okt voor de eerste echo zo spannend.  Bij mij ook me eerste.  

Ik heb 10 oktober mijn eerste afspraak. Vanochtend uitslag gehad van chromosomen onderzoek was goed.
Vanochtend een echo gehad. 
Heel klein stipje te zien:)
Spannend!

Hi, 

Gefeliciteerd iedereen!
Ik schrijf graag (voorzichtig) mee. Op 7 september positief getest en 17 mei uitgerekend van ons eerste kindje. Het is wel spannend want ik heb de afgelopen week bloedingen gehad waarvan ook een best heftige met stolsels. Direct voor een echo gegaan daarna en er was gelukkig nog een zwangerschap te zien, een dooierzakje met vruchtje erin. Alleen was het nog zo pril dat ze verder niet veel kon zien. Wel zat er naast de zwangerschap een stolsel waar wrs het bloeden vandaan komt. Nu is het afwachten of het goed blijft gaan of toch een miskraam wordt. Heel spannend... maandag 2 okt mag ik weer voor een echo. 

Hoi Allemaal,

hier afgelopen zondag een positieve test en volgens mijn eigen berekening 28 mei uitgerekend. 11 oktober de 1e echo.

we hebben al een zoontje van bijna 2. 14 maanden geleden begonnen met opnieuw zwanger raken. in december en in april helaas een miskraam gehad (bij 10 en 8 weken). nu dus extra spannend of het wel goed zal gaan. 

ik zie erg op tegen deze lange weken van het 1e trimester. iemand tips om dit een beetje door te komen?

Hoi, ook ik mag je hier melden! Dinsdag een positieve test gehad. Als het goed id zo rond 27 september uitgerekend.
Ik vind het nog wel spannend, mn vorige zwangerschap werd een miskraam helaas. Dat blijft toch in je hoofd zitten. Wel volop symptonenzoals gevoelige borsten en opgezette buiken. Hoe is dat bij jullie? 

Terug
Bovenaan