Uitgerekend in mei 2018

Hee, 
gefeliciteerd allemaal! Wij hebben ook positief getest en zijn volgens mijn eigen berekening uitgeteld op 14 mei. 
Maar wat hebben jullie allemaal al vroeg een echo.. ik zelf heb de vk gebeld en mag op 11 okt langs komen voor intake. Ik zou dan 9w 2d. Ik moet dus nog wel even wachten. 
We hebben al een zoontje van dec 2015
heb nergens last van? en ik durf het bijna niet te zeggen maar ik was meteen zwanger toen ik stopte met de pil. 
Liefs X

R1988 ja er is een facebook pagina maar ik weet niet hoe het tegenwoordig gaat met aanmelden. Volgensmij moet je mama's to be een prive bericht sturen die voegd jou toe in de facebook pagina. 

@Aimee
Hier ook een vervroegde echo ivm medische indicatie. 
Bij ons was het ook direct raak, was een beetje in shock toen ik erachter kwam ? nu maar hopen dat hij/zij blijft zitten. 

Hoi hoi,
ook ik voeg mezelf toe hier aangezien ik een kleine 5 weken zwanger ben! 25 mei ben ik uitgerekend ongeveer. Het was heel spannend de eerste week daar ze eerst dachten dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Ziekenhuis in ziekenhuis uit dat was een week vol stress!! Maar vorige week kwam het verlossende woord, WIJ zijn zwanger!!!!!!
leuk om hier jullie ervaringen te delen en te lezen. Hoe gaat het met jullie (kwaaltjes?)
ik heb tot op heden gelukkig nog nergens last van.

liefs Marjolein 

Terug
Bovenaan