Uitgerekend in mei 2018

Hallo iedereen, 

Ik zal me even voorstellen, ik ben shirley. Mijn partner en ik proberen al 4 jaar zwanger te worden. 6 mislukte iui's, 1 mislukte icsi poging, de 2e gehad en sinds afgelopen donderdag avond een postitieve test, 2e streepje kwam direct op de afleesstrip. Veel ongeloof en denken er moet een plusje komen. Totdat ik keek naar het doosje en kon mijn ogen niet geloven. Vrijdag ochtend weer een test gedaan en ook positief. Wij zijn echt superblij. Ik kijk nog steeds naar de testen en gebruiksaanwijzing of ik het wel goed gezien heb. Nu 10 oktober onze eerste echo. Ik voel mij verder goed, wel 1 keer per dag 2a3 min kramp maar geen bloedverlies, gelukkig. De aankomende 2 weken gaan heel langzaam nu ik weet dat ik pas over 2 weken een echo heb om er zeker van te zijn dat ik zwanger ben. Hoe gaan jullie hier mee om? 

Alle nieuwe dames van harte gefeliciteerd!!
@R1988 volgensmij ben ik je vaker tegen gekomen op het forum. Je bent al een lange tijd bezig om zwanger te worden toch? Extra fijn dat het nu gelukt is!!
Ik zit zelf niet in de Facebookgroep, maar hij is een keer van naam veranderd. Js moet nu geloof ik mama's to be of ellen deckers toevoegen dacht ik.
@shirley voor jou ook super fijn dat het na al die jaren eindelijk gelukt is! Lijkt me extra bijzonder!!  Ik had mijn eerste echo al mey 5+3 weken. Dus ik had het geluk dat ik niet heel lang hoefde te wachten, al leek die week eeuwen te duren haha. Maar na die eerste echo was voor mij de spanning er al af en kon ik lekker gaan genieten en gaan de weken wat sneller. Komende week ben ik 8 weken en heb ik alweer mijn 3e echo!
Veel succes allemaal en geniet ervan!!

Jaa je zag gelijk het vruchtzakje met klein stipje erin! Het hartje klopte nog niet, maar daar hadden we ook niet op gerekend.  Maar het was heel duidelijk te zien dat het allemaal oo de goede plek zat!

Wat fijn zeg Lisa!
Wat betreft Facebook groep. Ellen Deckers zij met de dochter op de foto is degene die je bericht moet sturen.
Lijkt mij gezellig als jullie er ook bij komen.

R1988
je moet zoeken bij personen om mama's to be te vinden. Ik een amsterdams blonde plaatje als profielfoto. Ellen deckers is inderdaad 4 foto's met dochter maar dat is vogensmij haar eigen profiel. Zal haar even seinen ik weet niet of ze hier nog veel kijkt.

Terug
Bovenaan