uitgerekend in november 2014

Gezellig Banka en gefeliciteerd!

Vorige week controle gehad, met 16 weken even een echo. Blij om te zien dat alles goed gaat met de baby :)11 juni weer voor controle..en 23 juni 20 weken. Hopen dat alles goed is en dat ze kunnen zien wat het wordt...het lag nu te strak met de beentjes naast elkaar.
Rustig hier...Hoe is het met iedereen?

 
Hallo.

Hier gaat het lekker.
Gelukkig nog niet zo veel aangekomen dus daar word ik al blij van.
Doe er namelijk erg mn best voor ook al heb k vaak zin in lekker ongezonde dingen!
Hebben jullie al van die typische dingen die je normaal eigenlijk niet eet?
Ik sluit me niet bij de Facebookgroep aan.
Gewoon omdat ik het juist fijn vind om op deze site lekker anoniem te zijn!
Ik ben nu 17,3 weken en wil het kleintje heeeel graag voelen bewegen maar tot nu nog niets gemerkt helaas.
Banka nog van harte!
Wanneer ben jij ongeveer uitgerekend?
Zijn jullie allemaal al uit over de namen?
Wij laten ons wat betreft geslacht verrassen dus hebben er twee nodig.
Maar die jongensnaam.....:(
 
Hallo.

Wat is het hier ongezellig rustig zeg!
Hoe gaat het met jullie zwangerschap?
Hier prima.
Zijn eindelijk uit over de namen.
Nu nog een geboortekaartje!
Weten jullie al waar je deze gaat bestellen?

Groetjes Jeanine.
 
Heee toch ook nog een november mama:) heeeel rustig hier - jammer!
Hier inmiddels 29 weken.. Ben begonnen met aftellen hahah
Heb ook gekeken voor kaartjes denk bij kaartje2go.. Daar had ik die van mijn zoontje ook. Niet duur en goede kwaliteit. Ben er nog noet niet over uit.. Denk dat ik selectie maak en dan met mijn man ga kijken.. Vallen er vast een paar Af.

Jullie een jongen of een meisje?
 
Hoi Marleenroan.
Ja echt heel rustig, ook wel wat mama's uitgeschreven zie ik.Jij ook 29 weken, wanneer ben je precies uitgerekend?Ik 7 november.Ja aftellen, dat herken ik!Had bij vorige zoon ook van kaartje2go maar iedereen doet dat tegenwoordig dus wilde even echt wat anders.Wil namelijk met foto en kom je al snel in zelfde sfeer als vorige kaartje.Heb nu besteld bij geboortekaartjes.nlWij willen het geslacht nog niet weten, verrassing bij de geboorte;)En jullie?20 weken echo helemaal goed?Is jouw zwangerschap nu heel anders dan die van je zoontje of aardig hetzelfde?
Groetjes Jeanine.
 
Hey! Hier nog n novembermama (of oktober).. ben 1 november uitgerekend, 1e kindje.. en ben benieuwd of hij wil blijven zitten tot de uitgerekende dsatum..
 
Haaiii !!!

Ook ik ben in november uitgerekend 13 nov maar omdat het niet gepland was is t een schattingsdatum en door verkorte baarmoedermond denken ze dat de kleine eerder komt. Is me eerste! Ik ben aan de ene kant doods bang voor se bevalling andere kant heel rustig misschien omdat ik weet dat ik er niet onderuit kom haha.

Groetjes !
 
Terug
Bovenaan