uitgerekend in november 2014

Hey sanien, dankjewel
Ik voel mij echt super, nergens geen last van, behalve moe en pijnlijke borsten.
Bij mijn vorige zwangerschap was ik heel erg ziek, veel kwaaltjes en heeel onzeker, omdat ik nu weet wat mij te wachten staat, denk ik dat ik veel relaxter ben en dus veel meer kan genieten van mijn zwangerschap.
 
Hallo allemaal!

ook ik wil me graag aansluiten bij de november mama's!

Ik zal me even voorstellen, ik ben 28 jaar en heb twee zoontjes, een van 3jr en 2 jr, en ben inmiddels 12 weken zwanger van twee wondertjes en ben uitgerekend op 3 december,

omdat ik hoogst waarschijnlijk een november mama wordt sluit ik me hier aan,

iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
 
Gefeliciteerd, gefeliciteerd!!
Dubbel feest!!
En ook dubbel zo spannend zeker?
Was het een grote verrassing toen jullie er achter kwamen dat het twee kindjes zijn of was je al zo misselijk dat je al zo'n gevoel had?
Echt bijzonder hoor!
 
Hoi dames, ik heb ook een Facebook groep aangemaakt. Dat zal straks een besloten groep worden, waar aanstaande mama's gezellig kunnen kletsen. Ik zou het leuk vinden jullie daar ook te zien.
November mama's 2014 heet de groep op fb

Hoe voelt iedereen zich? Zijn de meeste mama's al over hun misselijkheid heen?
 
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Het was een grote verrassing tijdens de eerste echo.
Had totaal geen klachten behalve heel veel honger en erg moe ben blij niet misselijk te zijn geweest!
Vind het wel erg spannend, ben blij dat ik voor bij de zogenaamde 12 weken grens ben

Groetjes!
 
Hoi allemaal,
Gefeliciteerd allemaal.
Ik kom ook gezellig meedoen hier. Na een rommelige start nu lekker genieten van de zwangerschap.
Buikje groeit als een idioot dus de knusse buikmomentjes zijn weer aangebroken.

Groetjes banka
 
Terug
Bovenaan