Uitgerekend in november

Juul, wij zijn ook wel namen aan het bedenken, best lastig. Heb idee dat meisje is en mijn vriend denkt een jongen.

Jojody, ben ook wel beetje bang voor miskraam, maar probeer positief te blijven en te genieten.

Hoi meiden,

Ik was gister ook even bang dat het mis ging. Had ineens heel veel slijm. Maar als ik op internet een beetje lees is er niets aan de hand zolang er geen bloed is. Dus voorlopig vertrouwen we er maar op dat het gewoon goed is.

Aan de nieuwe dames ook van harte gefeliciteerd!

lianne, wow wat heftig allemaal met die depressies.

welkom hever en gefeliciteerd.

ellen anders even contact opnemen met je verloskundige als je het niet helemaal vertrouwt.

Ik eet s'ochtends vaak zelfgemaakte havermout pap met gebroken linzen. of donker brood. s'middags ook en tussendoor fruit.

S'avonds eten we altijd verse groente met aardappels of rijst en voor mij een vegetarische vlees vervanger.

Ik ontbijt nu met ontbijtpap, brood vind ik ineens niet zo lekker. En smiddags probeer ik wel een broodje en tussendoor fruit of cup a soup. S avonds groente vlees en aardappelen of rijst of iets dergelijks.

Hey meiden,

Wat een spannende tijd hebben jullie nu of al achter de rug. Hoop dat alles goed mag gaan.

Ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Ik denk dat ik rond 8 november ben uitgerekend, maar ik moet nog de verloskundige bellen. Komt nog wel:) Heb me al wel aangemeld voor moeder voor moeders.

groetjes

Gefeliciteerd Jackie

Gisteren is moeders voor moeders langs geweest. Doen jullie ook mee?

Hebben jullie het al aan iemand verteld?

Terug
Bovenaan